محسن جهانشیر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران ورزشی همدان اظهار داشت: با قدردانی از تمام تلاش‌های صورت گرفته در سطح استان اما نمره قبولی به ورزش که مدیریت آن را برعهده دارم، نمی‌دهم و معتقدم که توان و ظرفیت ورزش همدان بیش از این است و هنوز به آنچه که شایسته استان هست، در عرصه ملی و بین المللی دست نیافته ایم.

وی اضافه کرد: تاکنون به موفقیت های ارزنده ای دست یافته ایم اما کافی نیست و باید جایگاه اصلی ورزش همدان که در بالاترین رده کشوری است، برسیم.

جهانشیر همدان را سرشار از استعدادهای نخبه در رشته های مختلف دانست و گفت: وقتی در کمترین زمان به موفقیت های بزرگ در رشته هایی نظیر تیراندازی با کمان، تکواندو، کشتی، ووشو، شطرنج و سایر ورزش ها رسیده ایم، نشان از این واقعیت دارد که نخبه های فراوانی در ورزش این استان نهفته هستند.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: با وجود تلاش های صورت گرفته، تاکنون به کسب سهمیه ۲۰۲۰ دست نیافته ایم و امید داریم تا سال آینده این مهم تحقق یابد.

جهانشیر با قدردانی ویژه از ورزشی نویسان همدان در کمک به توسعه ورزش استان گفت: رسانه ها نقش انکارناپذیر در رشد و توسعه ورزش این استان در سال جاری داشته اند.

وی بیان کرد: همواره از انتقادها استقبال کرده ایم به ویژه اینکه نگاه کارشناسی رسانه ها وقتی با راهکارهای لازم همراه است، به ورزش کمک شایانی داشته و باید قدر این فضای توانمند را بدانیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: ورزش همدان از ظرفیت بالقوه برخوردار است و می تواند با برنامه ریزی و تلاش بیشتر به دستاوردهای مهم بین المللی برسد.

وی یادآور شد: سال آینده امیدواریم شروع ورزش همدان با صعود پاس به لیگ یک همراه باشد تا شاهد تحولات بسیار مطلوب در حوزه فوتبال باشیم.

استان همدان دارای بیش از ۸۵ هزار ورزشکار سازمان یافته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.