سردار بخشعلی کامرانی صالح روز سه شنبه در این باره بیان کرد: پلیس مبارزه با موادمخدر با همکاری سایر مجموعه های انتظامی موفق به کشف و ضبط بیش از پنج و نیم تن انواع موادمخدر در سال جاری شد.

وی اضافه کرد: در این راستا ۷۱ باند تهیه و توزیع کننده مواد مخدر منهدم و ۱۰۲ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان مواد مخدر در عملیات های پلیسی متوقف شد.

فرمانده انتظامی استان همدان افزود: پنج هزار و ۴۳۸طرح عملیاتی، موضوعی، منطقه ای، حجمی و نقطه ای در بخش‌های مختلف امسال اجرا شده که نتیجه آن افزایش کشفیات کالای قاچاق و دستگیری متهمان بوده است.

سردار کامرانی صالح اظهار داشت: ۲۱۶ میلیارد تومان کالا از سه هزار قاچاقچی در سالجاری کشف شده  که میزان کشفیات کالای قاچاق از نظر ارزش ریالی ۱۹ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

وی گفت: در حوزه فضای مجازی به عنوان یکی از موضوعات مهم یک هزار و ۵۶۲ فقره پرونده امسال تشکیل شده است که در این حوزه نیز با افزایش بیش از ۱۳۶ درصدی پرونده ها مواجه بودیم.

فرمانده انتظامی استان همدان مهمترین جرایم حوزه فضای مجازی را به ترتیب کلاهبرداری اینترنتی، برداشت‌های غیرمجاز و ایجاد مزاحمت عنوان و بیان کرد: بیش از ۹۰ درصد جرایم این حوزه کشف و با مجرمان برخورد قانونی صورت گرفت.

سردار کامرانی‌صالح صدور بیش از ۸۲ هزار گذرنامه، بیش از ۴۰ هزار فقره گواهینامه، شماره گذاری هفت هزار و ۱۵۸ دستگاه موتورسیکلت و ۱۶ هزار ۷۳۸فقره خودرو را از دیگر اقدام های صورت گرفته برشمرد.

وی افزود: در سال جاری بیش از ۹۰۶هزار تماس مردمی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ برقرار شده که نسبت به مدت مشابه سال قبل شاهد افزایش هستیم همچنین در حوزه اقدامات پیشگیرانه جرایم،

استفاده از شبگرد و نگهبان در دستور کار قرار گرفت که بیش از پنج هزار نفر در این خصوص ساماندهی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اهمیت عزم همگانی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا گفت: به طور حتم همکاری و همراهی مردم نقش ویژه و تاثیرگذاری در کوتاه شدن عمر این ویروس و روند کاهشی ابتلا و شکست این بیماری دارد.

سردار کامرانی صالح گفت: مردم باید تهدید سلامت خود را جدی بگیرند و با توجه به پویش «ما در خانه می مانیم» به جز موارد ضروری از منازل خارج نشوند و خرید مایحتاج خود را هفتگی تامین کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.