سردار رحیم جهانبخش روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان مواد مخدر، در آزادراه زنجان - قزوین از درون یک دستگاه خودروی سواری سمند به دست آمد.

وی اظهار داشت: دستگیر شدگان که چهار متهم غیربومی بودند این میزان مواد مخدر از نوع تریاک را از استان های جنوبی به غرب کشور منتقل می کردند که با درایت و تیزبینی پلیس، کشف و ضبط شد.  

فرمانده انتظامی استان زنجان از عموم مردم خواست در صورت اطلاع از حمل و خرید و فروش موادمخدر، بلافاصله موضوع را با سامانه ۱۱۰ مرکز فوریت های پلیسی در میان بگذارند تا هرچه سریع‌تر اقدامات لازم قانونی به منظور کشف و دستگیری متهمان به عمل آید

۱۱ اسفند ماه نیز مقدار ۶۸۰ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به منظور رد گم‌کنی و فریب پلیس در غذای ماهی جاساز شده بود از سوی ماموران انتظامی این استان کشف و ضبط شد.

این محموله مواد مخدر در آزاد راه زنجان - قزوین که با یک دستگاه کامیون حمل می شد از سوی ماموران انتظامی متوقف و در بازرسی از آن این مقدار تریاک که به شیوه ماهرانه جاساز شده بود را کشف کردند که در این ارتباط  سه نفر به عنوان متهم دستگیر و پس از تکمیل پرونده همراه با مواد مکشوفه به مراجع قضابی معرفی شدند.

از ابتدای فروردین تا ۲۰ بهمن ماه امسال نیز میزان کشفیات مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی در این استان امسال در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۸ درصد افزایش نشان می‌داد.

 طی مدت یاد شده (۱۰ ماه و ۲۰ روز) بیش از یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر از سوی پلیس این استان کشف و ضبط شد و افزون بر ۲ هزار نفر در این رابطه شناسایی و دستگیر و ۲۰ باند بزرگ توزیع کننده نیز متلاشی شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.