سید حسین جعفری روز سه شنبه در گفت‌وگو با ایرنا افزود: شهرداریها به عنوان یکی از دستگاههای خدمات رسان از لحاظ تامین منابع مالی برای پرداخت حقوق و مزایای کارکنان و کارگران خود باید کوشا بوده و با برنامه ریزی مداوم بتوانند برای اداره شهر منابع درآمدی پایداری را تعریف کنند.

وی اظهار داشت: برخی از شهرداری های استان به هر دلیل تا باقیمانده از سال نتواسته بودند به صورت کامل حقوق و مزایای پرسنل خود را تامین و پرداخت کنند و با تاکید و پیگیری استاندار همدان برای تامین بخشی از این کاستی ها از سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور مبلغ قابل توجهی از منابع ملی به استان اختصاص داده شد.

مدیرکل دفتر شهری و شوراهای همدان ادامه داد: با این اقدام مشکل برخی از شهرداریهای زیر ۵۰ هزار نفر از جمله شهرداری های شهرهایی چون کبودراهنگ و فامنین و چند شهر دیگر تا اندازه ای مرتفع شد.

جعفری افزود: آنچه مهم است، تمام شهرداری های استان باید با استفاده از تمامی ظرفیت های شهری از جمله استفاده از بخش خصوصی و مردمی و بهره وری از کسب و کار های نوین به سمت درآمدهای پایدار و محورهای توسعه شهری با افق های تعریف شده در برنامه توسعه شهرستان حرکت کنند تا بتوانند از عهده هزینه های اداره شهر از جمله پرداخت حقوق و مزایای کارکنان برآیند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.