به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد همدان، پیمان ترکمانه با اشاره به اینکه ازدواج راهی پسندیده برای سامان دادن به زندگی است، گفت: کمیته امداد به‌عنوان یک‌نهاد اجتماعی و به‌منظور وظایف و مأموریت‌های ذاتی خود در یاری‌رساندن به نیازمندان و رفع نیازهای مختلف آن‌ها برنامه وسیعی برای تأمین بخشی از هزینه‌های ازدواج در خانواده‌های نیازمند با رویکرد تحکیم و تقویت بنیان خانواده تدارک دیده است.

وی بیان کرد: ارائه جهیزیه به نوعروسان، بانوان سرپرست خانوار برای ازدواج مجدد، کمک‌هزینه ازدواج به پسران نیازمند و ارائه خدمات راهنمایی و مشاوره قبل از ازدواج از خدماتی است که به مددجویان ارائه می‌شود.

ترکمانه در ادامه با اشاره به اینکه ۲۶۵ مورد جهیزیه در هفته اخیر به نوعروسان ارائه‌شده است، گفت: این سری جهیزیه با همکاری سپاه انصارالحسین (ع) همدان، مؤسسه خیریه حضرت رقیه (ع) و سایر مؤسسات خیریه آماده و به نوعروسان تحت حمایت ارائه‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان همچنین بیان کرد: سرانه هر جهیزیه به‌طور میانگین ۸ میلیون تومان بوده و در مجموع یک میلیارد و ۸۲۲ میلیون تومان پرداخت‌شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.