هادی سالم روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: عبور موفق از شرایط سخت ویژگی خاص ایرانیان است و اکنون نیز ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

وی اضافه کرد: چینی ها در مدت زمان کم توانستند بر این ویروس چیره شوند و به طور قطع ملت ایران نیز می توانند به زودی کرونا را مهار کنند.

این داور جهانی بسکتبال خاطرنشان کرد: مردم ایران همیشه ثابت کرده اند که از توان و قدرت دفاعی بسیار خوبی برخوردارند و با عبور از این شرایط بازهم نشاط و شادابی در جامعه حاکم خواهد شد.

سالم گفت: درست است که اکنون مردم را به ماندن در منازل تشویق می کنیم اما چه بهتر که این خانه نشینی با انجام فعالیت های بدنی و تشویق مردم به ترویج نشاط خانوادگی باشد.

وی بیان کرد: هر یک از ورزشکاران به ویژه آنهایی که در ورزش حرفه ای فعالیت دارند باید هم نوع خود را به پرداختن به ورزش سوق دهند تا پس از عبور از این شرایط و بازگشت به میادین ورزشی، با افت مواجه نشوند.

این داور بسکتبال افزود: ورزش بهترین راه برای تقویت قوای بدنی در مقابل این بیماری است که با رعایت بهداشت و تعذیه مناسب می تواند به راحتی بر کرونا غلبه کرد.

بر اساس آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده تا روز شنبه ۲۴ اسفندماه، ۱۱۳ فرد مبتلا به ویروس کرونا در استان همدان شناسایی شده‌اند.

به گفته رییس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان شمار جانباختگان ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان به پنج تن رسیده است.

۲۶۴ تن از افراد بهبود یافته یا مشکوک به ویروس کرونا که در بیمارستان های این استان تحت نظر بودند، ترخیص شدند.

بگفته رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت تا ۲۴ اسفند ماه ۱۲ هزار و ۷۲۹ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۶۱۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده همچنین چهار هزار و ۳۳۹ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.