به گزارش خبرگزاری مهر، سلیمان نظری دوست اظهار کرد: در طول سال و در ایام نوروز روستای گردشگری ملحمدره در اسدآباد دارای بیشترین گردشگر و مسافر بوده که امسال به دلیل ویروس کرونا این روستای گردشگری به علاوه روستای ترخین آباد تعطیل بوده و میهمان پذیر نخواهد بود.

وی بیان اینکه تمامی خانه‌های بوم گردی ترخین آباد و ملحمدره تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، افزود: از روستاییان درخواست شده از پذیرش میهمانان نوروزی تا اطلاع ثانوی خودداری کرده و خود نیز از رفتن به میهمانی پرهیز کنند.

نظری دوست با تاکید بر اینکه روستاییان به پویش «درخانه می مانیم» پیوسته و دیگر خانواده‌ها را هم به این پویش ترغیب کنند، تصریح کرد: در حال حاضر تمامی مرخصی‌های دهیاران لغو شده و به صورت آماده باش در روستاهای محل خدمت خود حضور دارند.

نظری دوست با اشاره به اینکه اماکن عمومی روستاها به صورت مرتب توسط دهیاری‌ها ضد عفونی و گند زدایی می‌شود، گفت: خودداری از حضور و شرکت در آرامستان‌ها و بهشت زهرا با توجه به فرا رسیدن جمعه غریبان و جمعه آخر سال، پرهیز از سفرهای غیرضروری و عدم تردد در اماکن شلوغ، پرهیز از حضور در مساجد، حسینیه‌ها، امامزاده‌ها و مراکز مذهبی پر تردد، از جمله مواردی بوده که به روستاییان بخش درخواست و تاکید شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.