عباس صوفی روز پنجشنبه در آیین تکریم و معارفه مدیرمسوول روزنامه هگمتانه وابسته به شهرداری همدان اظهار داشت: نیروهای مدیریت شهری جهادگونه در راستای حفظ سلامت شهروندان تلاش می کنند و این در حالی است که اغلب در معرض این ویروس نیز قرار خواهند داشت.

وی با قدردانی از فعالیت شبانه روزی کارکنان و نیروهای خدماتی شهرداری در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا گفت: فعالیت روزانه صدها نیروی شهرداری در ضدعفونی و سم زدایی سطح معابر و اماکن شهر همچنان ادامه خواهد داشت.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: البته تا حد امکان و توان مدیریت شهری نسبت به ایمن سازی و تامین اقلام بهداشتی لازم برای نیروهای خدمات رسان شهرداری در پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا صورت گرفته است اما همچنان این افراد همانند کادر پزشکی و پرستاران در خط مقدم خدمت به سلامت جامعه قرار دارند.

وی در ادامه با تاکید بر لزوم فراگیری اطلاع رسانی خدمات مدیریت شهری در سطح جامعه گفت: انبوه خدمات ارایه شده مدیریت شهری به شهروندان نیازمند اطلاع رسانی گسترده است.

صوفی افزود: حجم برنامه های اجرایی شهرداری در امر خدمات رسانی بهینه به شهروندان، زیباسازی و بهسازی فضای شهری و سایر اقدام ها بسیار وسیع و گسترده است.

وی اضافه کرد: با این حجم فعالیت ها نیاز است تا حوزه اطلاع رسانی شهرداری نیز گستره وسیع تری پیدا کند و در کنار سایر رسانه ها، مردم را از اقدام های صورت گرفته آگاه سازد.

 در این مراسم با قدردانی از تلاش های چند ساله علیرضا معتمدزاده در دوره مدیرمسوولی روزنامه هگمتانه، مصطفی شیرمحمدی به عنوان سرپرست جدید روزنامه هگمتانه همدان معرفی شد.

هگمتانه قدیمی ترین روزنامه محلی شهر همدان به شمار می رود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.