محمدحسن میرزایی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: به منظور پیشگیری از اجتماع و ازدحام شهروندان در اداره ها و جلوگیری از بروز ویروس کرونا هفت دفتر پیشخوان دولت برای ثبت درخواست و پیشگیری امور اداری مردم پیش بینی شده است.

وی مثال زد: به جای اینکه فردی برای گرفتن کنتور آب یا گاز به اداره یاد شده مراجعه کند می تواند درخواست خود را از طریق نزدیکترین دفتر پیشخوان دولت ثبت و پیگیری کند.

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان افزود: این اقدام علاوه بر اینکه از ازدحام مردم در اداره ها و تلف شدن وقت آنها جلوگیری می کند موجب تسهیل دسترسی، کاهش مراجعات مستقیم مردم به دستگاه های اجرایی و کاهش تردد آنها به اداره ها می شود.

میرزایی با بیان اینکه این برنامه با هدف امکان دسترسی سریع و آسان مردم به خدمات اداره ها صورت گرفته است افزود: از این پس مکاتبات مردم با اداره ها از طریق دفاتر پیشخوان دولت صورت می پذیرد.

وی اظهار داشت: این طرح به صورت آزمایشی تا پایان سال جاری در هفت دفتر پیشخوان دولت شهر همدان اجرایی شده و پس از احصای موانع و مشکلات احتمالی پیش روی آن، از سال آینده در تمامی دفاتر پیشخوان اجرا می شود.

مدیرکل فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری همدان بیان کرد: دفاتر پیشخوان دولت در این طرح درخواست های مردمی شامل مکاتبات را ثبت کرده سپس درخواست به دستگاه اجرایی مربوطه توسط شبکه دولت ارجاع می دهند.

میرزایی آدرس دفاتر پیشخوانی که مشمول این طرح هستند را شامل دفتر واقع در میدان بوعلی مجتمع فدک، میدان بعثت ساختمان اداری بعثت، خیابان شهدا پایین تر از بانک مهراقتصاد، سه راهی

جانبازان مجاور پل عابر پیاده، ابتدای خیابان اراک، میدان فردوسی ابتدای صدف و میدان سپاه ابتدای حصار امام روبروی بانک ملت دانست.

وی ادامه داد: پس از طی مراحل اداری پاسخ به دفتر پیشخوان مربوطه که نامه از آن رسیده ارسال می شود.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز گذشته /سه شنبه/ درباره آمار مرتبط با کرونا اعلام کرد: تاکنون ۸۰۴۲ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۹۱ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده‌اند و همچنین ۲۷۳۱ نفر بهبود یافته‌اند.

جهانپور افزود: از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۸۸۱ مورد بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و کل مبتلایان به این بیماری در کل کشور به ۸۰۴۲ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۴ نفر از مبتلایان جدید کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری در کشور به ۲۹۱ مورد رسید.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت گفت: خوشبختانه تا کنون ۲۷۳۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و روند بهبودی و ترخیص این بیماران افزایش قابل ملاحظه ای داشته است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.