به گزارش خبرنگار مهر، سیدسعید شاهرخی ظهر شنبه در شورای فرهنگ عمومی استان همدان با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی سیاست گذار است و خط و مشی‌ها را مشخص می‌کند، گفت: شورای فرهنگ عمومی ناظر بر فعالیت‌های فرهنگی در استان است.

وی با بیان اینکه ۹۹ کانون فرهنگی مساجد در استان همدان تجهیز شده و در حوزه اجتماعی به سمن‌ها کمک می‌کنیم تا فعالیت‌های ویژه ارائه دهند، گفت: ورود سمن‌ها در حوزه تربیتی کودکان و نوجوانان مثمر ثمر خواهد بود.

استاندار همدان با بیان اینکه این ۹۹ کانون فرهنگی مساجد در استان همدان با اعتباری بالغ بر ۳۷۰۰ میلیارد تجهیز شده‌اند، گفت: کمیته تخصصی ذیل شورای فرهنگ عمومی برای نظارت بر فعالیت فرهنگی و تربیتی کودکان و نوجوانان تشکیل خواهد شد.

امام جمعه همدان نیز با بیان اینکه متأسفانه کتاب‌های آموزش مفاهیم دینی به کودکان و نوجوان بسیار کم است، گفت: این موضوع حاکی از آن است که کارهایی زیادی بر روی زمین مانده است و باید آنها را انجام دهیم.

آیت الله حبیب الله شعبانی با تاکید بر اینکه در شرایط اجتماعی امروز، نیاز به تولید فکر از موضوعات بسیار مهم است، چرا که قطعاً نمی‌توان از آموزش و پرورش و یا کانون فرهنگی انتظار داشت که به تنهایی بتوانند کارها را پیش ببرند، گفت: باید از تمام زحمات پزشکان، پرستاران، کادر درمان و پزشکی، ستاد پیشگیری و همه افرادی که برای سلامت مردم زحمت می کشند، تشکر کنیم.

وی ابراز امیدواری کرد: هرچه زودتر این مشکلات به وجود آمده در کشور بر طرف شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.