به گزارش خبرنگار مهر، مجید درویشی عصر سه شنبه در حاشیه بازرسی بازار که با حضور دادستان اسدآباد انجام شد، اظهار داشت: با وجود تذکرات متعدد مسئولان در خصوص پرهیز از هرگونه تجمع در مکان‌ها و معابر عمومی، متأسفانه شاهد برگزاری بی ملاحظه روز بازار توسط کاسبان در میدان دانشگاه بودیم.

وی از تردد و ازدحام شهروندان اسدآبادی در فضاهای بیرون از منزل انتقاد کرد و اظهار داشت: دولت مدارس را تعطیل می‌کند که شهروندان در خانه بمانند اما می‌بینیم که شهروندان با فرزندانشان در حال خرید هستند و مردم باید به خاطر حفظ جان و سلامت خود و خانواده اوضاع را تحمل کنند و در خانه بمانند.

درویشی اضافه کرد: حضور مردم در بازارها و مراکز تجاری برای خرید رفتار مناسبی در وضعیت کنونی نیست و اگر هم ضرورتی برای خرید وجود دارد تنهایی و توسط یک نفر این کار صورت بگیرد نه اینکه چند نفری به بازار رفته و ازدحام ایجاد کنند.

وی گفت: واقعیت این است که همه شهروندان باید موارد پیشگیری را رعایت کرده و تذکرات را جدی بگیرند تا از این دوره گذار عبور کنیم.

مجید درویشی ادامه داد: نکته قطعی در خصوص اپیدمی کووید ۱۹ این است که هر چه مردم بیشتر توصیه‌ها بهداشتی را رعایت کنند، این اپیدمی زودتر خاموش خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.