عباس صوفی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا و نگرانی شهروندان از ابتلاء به این بیماری، مجموعه مدیریت شهری در تمامی حوزه‌ها به ویژه حوزه‌های خدماتی اقدامات پیشگیرانه را در دستور کار قرار داده است، گفت: بر اساس ظرفیت‌ها و امکانات موجود، تمهیدات لازم در جهت مقابله با کرونا ویروس اندیشیده شده است.

صوفی به بخشی از اقدامات پیشگیرانه مدیریت شهری در خصوص مقابله با کرونا ویروس اشاره کرد و گفت: تنظیف و ضدعفونی مداوم و هر شب اتوبوس‌های شهری با مواد استاندارد ضد عفونی کننده مورد تأیید شبکه بهداشت، ارائه محلول ضدعفونی کننده برای استفاده رانندگان تاکسی به همراه برشور اقدامات پیشگیرانه، توزیع روزانه ماسک و دستکش بهداشتی به پاکبانان و کارگران خدمات شهری در چندین نوبت و ضدعفونی کردن برخی از سرویس بهداشتی از جمله اقدامات مدیریت شهری است.

وی با بیان اینکه خودروی مخصوص ضدعفونی کردن اقدام به شستشو و ضدعفونی کردن معابر اصلی شهر می‌کند، افزود: مهمترین راه مقابله با کرونا ویروس پیشگیری و کنترل این بیماری است که در این حوزه اقدام به تهیه و توزیع ۵ هزار عدد برشور آموزشی کرده‌ایم که بخشی از آن توزیع شده و بخش دیگر نیز در حال توزیع در بین شهروندان مختلف است.

صوفی عنوان کرد: در همین راستا در چندین بیلبورد تبلیغاتی نقاط پرتردد شهر و همچنین ۳ دستگاه تلویزیون شهری اقدام به آموزش و راه‌های کنترل ابتلاء به این ویروس کرده‌ایم که امیدواریم شهروندان در این مورد اقدامات لازم را مورد توجه قرار دهند.

وی اضافه کرد: از امروز شنبه خودرو مخصوص ضدعفونی کننده نیز اقدام به شستشو و ضدعفونی کردن نقاط اصلی و پرتردد شهر کرده که از شهروندان درخواست داریم تا حدامکان از تردد غیرضروری در خیابان‌هایی که ضدعفونی می‌شوند، پرهیز کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.