هر ۲ تیم پاس و شهرداری بابت اوضاع نامطلوب مالی خود معترض هستند و همین وضعیت باعث شده تا با وجود نارضایتی از شرایط فعلی به مصاف حریفان خود بروند.

نامطلوب بودن شرایط مالی تیم پاس سبب شد تا این تیم در ساعات پایانی شب گذشته رهسپار کرمانشاه شود.

اوضاع در تیم شهرداری همدان نیز مطلوب نیست و بازیکنان و کادر فنی بابت تاخیر در پرداختی های مالی گلایه مند هستند.

با این حال عصر امروز پاس در دیداری حساس و سرنوشت ساز باید به مصاف بعثت کرمانشاه برود و شهرداری نیز پذیرای امید گناوه است.

پاس هم اینک با ۳۳ امتیاز در رتبه دوم جدول گروه ب قرار دارد و شهرداری همدان نیز با ۲۷ امتیاز در رده ششم جای گرفته است.

پلی آف، تنها امید شهرداری

تیم شهرداری همدان اگرچه امتیازهای مهمی را در فصل جاری از دست داد اما همچنان می تواند امیدوار به راه یابی در مرحله پلی آف باشد.

تیم های اول هر گروه مستقیم راهی لیگ یک می شوند و تیم های دوم باید در ۲ بازی رفت و برگشت به میدان بروند و در نهایت تیم پیروز به لیگ یک صعود می کند.

شهرداری در گروه یک، هم اینک ۱۱ امتیاز با تیم اول و ۱۰ امتیاز با تیم دوم جدول فاصله دارد و هفت بازی برای رسیدن به سهمیه صعود فرصت دارد.

شاگردان هادی گل محمدی تاکنون از ۱۸ بازی صاحب هفت برد، ۶ تساوی و پنج شکست شده اند و همچنان شانس برای جبران امتیازهای از دست رفته وجود دارد.

امید گناوه حریف امروز شهرداری همدان با ۲۰ امتیاز در رده دهم جدول قرار دارد و آنها نیز با خطر سقوط مواجه هستند.

بازی امروز ۲ تیم باتوجه به شرایط آنها در جدول رده بندی به طور قطع در مسیر پیروزی خواهد بود و تساوی به سود هیچ تیمی نیست.

محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم شهرداری همدان پیرامون بازی امروز تیمش می گوید: برای افزایش شانس صعود، محکوم به پیروزی در این مسابقه همانند سایر دیدارها هستیم.

هادی گل محمدی با اشاره به محروم و مصدومان تیمش گفت: خوشبختانه بازیکن محروم نداریم و مصدومان تیم نیز با درمان لازم، اکنون در شرایط ایده آل برای بازی برخوردارند.

وی بیان کرد: تیم به لحاظ فنی و روحی نیز در شرایط خوبی قرار دارد هرچند در طول هفته ‌های گذشته مشکل فراهم کردن زمین تمرین چالش ما بود.

گل‌محمدی با اشاره به بالا رفتن حساسیت مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور گفت: در حال حاضر گروه ما به دو دسته تقسیم شده است؛ تیم ‌هایی که برای بقا می ‌جنگند و تیم‌هایی که تلاش می‌کنند تا صعود کنند به همین دلیل تمام بازی‌ ها حکم مرگ و زندگی را دارد.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری همدان خواستار حمایت های به موقع از تیمش شد و افزود: امیدواریم پاداش و قرارداد بازیکنان زودتر پرداخت شود.

پاس به دنبال بقا در کورس قهرمانی

پاس همدان نیز اگرچه باید امروز در کرمانشاه به مصاف بعثت برود که این تیم نیز با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند.

پرداخت نشدن به موقع پاداش و قراردادهای مالی باعث ایجاد حاشیه هایی در این تیم شده و تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

پاسی ها امروز در شرایطی میهمان تیم قعرنشین بعثت کرمانشاه هستند که برای بقا در کورس قهرمانی باید به پیروزی برسند.

اختلاف پنج امتیازی پاس با چوکای تالش صدرنشین گروه ب همچنان پابرجا است و شاگردان قربانی اگر به دنبال صعود مستقیم هستند، باید این فاصله را جبران کنند.

بعثت کرمانشاه نیز با ۱۹ امتیاز در قعر جدول گروه ب قرار گرفته و گزینه اصلی سقوط به شمار می رود.

رقابت این ۲ تیم همواره به عنوان شهرآورد غرب کشور معروف بوده و حالا باید دید در مسابقه ای که بدون تماشاگر برگزار می شود، چه نتیجه ای به ثبت خواهد رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.