دبیر هیات فوتبال هرمزگان گفت: در این دوره از بازی‌ها خلیج فارس با ۶ برد و۲ تساوی و کسب ۲۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم اروند سورو بندرعباس نیز با ۳ برد، ۲ باخت و ۳ تساوی و کسب ۱۲ امتیاز نایب قهرمان لیگ جوانان استان شد.

قاسم رنجبریان روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: همچنین تیم شهرداری بندرعباس با ۳ برد، ۳ باخت و ۲ تساوی و کسب ۱۱ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی اظهار کرد: در این دوره از بازی‌ها ۱۰ تیم شرکت کننده با ۲۰ بازی رفت و برگشت به رقابت پرداختند و در پایان تیم خلیج‌فارس پارسیان قهرمان این دوره از بازی‌ها شد و به لیگ زیرگروه نوجوانان کشور راه یافت.

دبیر هیات فوتبال هرمزگان خاطرنشان کرد: سطح کیفی مسابقات بسیار خوب بود و تمام تیم‌ها از توانمندی بالایی برخوردار بودند و امیدوار هستیم در رقابت‌های کشوری نیز درخشش لازم را داشته باشند.

رنجبریان ابراز داشت: مسابقات فوتبال نوجوانان هرمزگان طی یک‌ سال اخیر در مسیر رشد و شکوفایی حرکت کرده است که شاهد موفقیت های بسیار خوبی هستیم.

وی تصریح کرد: قصد داریم با برنامه‌محوری و توجه به خردگرایی در سال ۹۹، بتوانیم با چشم‌اندازی جدید و نگاه و ایده‌ها و دیدگاه صاحب‌نظران فوتبال استان را توسعه دهیم.

دبیر هیات فوتبال هرمزگان با اشاره به پیشینه خوب فوتبال استان یادآور شد: فوتبال این استان برای ما مهم است و تلاش خواهیم کرد که جایگاه فوتبال را در سطح کشوری ارتقاء دهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.