سعید کتابی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا با اشاره به جمعیت زنان و مردان واجد شرایط رای در این شهرستان، افزود: حدود ۱۱۴ هزار نفر مرد و ۱۱۷ هزار زن واجد شرایط رای هستند.

وی با بیان اینکه در این دوره از انتخابات یک‌هزار و ۵۰۰ رای اولی داریم اظهار داشت: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند انجام شده و مشکلی در برگزاری آن نداریم.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر با اشاره به فرا رسیدن آخرین روز تبلیغات انتخاباتی طبق قانون بیان کرد: در زمان تبلیغات انتخابات تخلف تاثیرگذار و خاصی در این شهرستان نداشتیم و تمامی موارد به خوبی رصد می‌شود.

کتابی ادامه داد: تعدادی تخلفات انتخاباتی ثبت و ضبط و تذکرهای لازم به مسوولان ستادها و داوطلبان انتخابات داده شد.

وی با بیان اینکه تخلف‌های تبلیغات انتخاباتی مستندسازی و نسبت به امحاء آن اقدام شده است افزود: در مدت زمان تبلیغات انتخابات شاهد کمترین تخلف و قانون‌شکنی مرتبط با تبلیغات هستیم.

رییس ستاد انتخابات ملایر گفت: امسال انتخابات به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود و دستگاه‌های احراز هویت برای تمامی شعب اخذ رای در این شهرستان تحویل شده است.

کتابی افزود: ۱۹۹ شعبه اخذ رای در این شهرستان تعیین شده که از این تعداد ۱۱۸ شعبه مربوط به بخش مرکزی، ۳۱ شعبه بخش جوکار، ۳۰ شعبه در بخش سامن و ۲۰ شعبه در بخش زند در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تایید نهایی ۲۶ داوطلب انتخابات یازدهمین دوره مجلس اظهار داشت: از زمان شروع تبلیغات سه نفر از داوطلبان انصراف دادند و در حال حاضر ۲۳ داوطلب عرصه انتخابات این شهرستان حضور دارند.

رییس ستاد انتخابات ملایر افزود: آموزش‌های لازم به نمایندگان فرماندار، بخشداران، بازرسان، کاربران رایانه و اعضای شعب ارایه شده است و آمادگی کامل را برای برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور داریم.

کتابی با اشاره به جایگاه مهم و اثرگذاری مجلس، خواستار حضور و مشارکت حداکثری مردم ملایر در انتخابات شد و ادامه داد: حضور پررنگ مردم در انتخابات موجب یاس دشمنان خواهد شد و نشان دهنده این است که مردم دوست‌دار نظام و انقلاب هستند. 

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه هفته جاری دوم اسفند برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.