به گزارش خبرگزاری مهر، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از دستگیری یک سارق احشام توسط مأموران پلیس آگاهی این شهرستان و کشف ۷ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ شا احمد ساکی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی شهرستان نهاوند با اقدامات اطلاعاتی، یک سارق احشام اهل یکی از استان‌های هم جوار را شناسایی و در یک عملیات پلیسی دستگیر کردند.

وی افزود: متهم در تحقیقات فنی به ۷ فقره سرقت احشام از سطح روستاهای شهرستان نهاوند اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف خودروی سرقتی در همدان

فرمانده انتظامی شهرستان همدان از کشف خودروی سواری پژو ۴۰۵ و دستگیری سارق آن توسط مأموران گشت کلانتری ۱۴ خبر داد.

سرهنگ جمشید باقری گفت: مأموران گشت کلانتری ۱۴ در چهار راه بابک به یک دستگاه خودرو سواری پژو ۴۰۵ که راننده آن حالت عادی نداشت مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی‌ها مشخص شد، این خودرو در یکی از شهرستان‌های استان کردستان سرقت شده است.

فرمانده شهرستان شهرستان همدان با اشاره به اینکه متهم با دستور قضائی روانه زندان شد، از شهروندان خواست تا خودروهای خود را به تجهیزات و وسایل ضد سرقت مجهز کنند چرا که سارقان معمولاً سراغ خودروهایی می‌روند که فاقد هر گونه وسیله ضد سرقت باشد.

کشف یک هزار قطعه مرغ قاچاق در شهرستان بهار

فرمانده انتظامی شهرستان بهار از کشف یک هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ بزرگعلی نوری گفت: مأموران انتظامی شهرستان بهار با پایش محورهای مواصلاتی و اجرای ایست و بازرسی مقطعی موفق به کشف یک هزار قطعه مرغ زنده قاچاق و فاقد مجوز از یک دستگاه کامیون شدند.

وی با اشاره به اینکه ارزش مرغ‌های قاچاق کشف شده بر اساس نظر کارشناسان، ۳۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، افزود: یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

کشف ۵ کیلوگرم ماده مخدر شیشه در همدان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان از کشف ۵ کیلو گرم ماده مخدر شیشه با لفافه و دستگیری ۴ قاچاقچی خبر داد.

سرهنگ محمد تقی حاجیلویی گفت: در پی تلاش‌های اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان، یک باند تهیه و توزیع مواد روان گردان شناسایی و مشخص شد این باند قصد انتقال یک محموله مواد مخدر از استان تهران به همدان را دارد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی ایجاد شده، خودرو متهمان در ورودی شهر همدان شناسایی و در یک اقدام عملیاتی و هوشمندانه متوقف شد که در بازرسی از آن، ۵ کیلوگرم ماده مخدر شیشه با لفافه کشف و ۴ قاچاقچی دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان گفت: گسترش اشراف اطلاعاتی، تشدید مبارزه و برخورد با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر و تلاش برای پیشگیری از اعتیاد از اولویت‌های پلیس مبارزه با مواد مخدر استان است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.