به گزارش ایرنا حجت الاسلام مرتضی موحدی روز سه شنبه در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در تویسرکان اظهار داشت: ترس، پریشانی و سرگردانی نظام استکبار و تروریست جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی در مقابل جمهوری اسلامی ایران و جبهه مقاومت، هر روز بیشتر از روز قبل نمایان می شود.

وی افزود: با وجود اینکه استکبار جهانی سعی می کند قدرت و هیمنه پوشالی خود را در معادلات جهان حفظ کند، اکنون شاهد قرار گرفتن آمریکا و متحدانش در خطر سقوط و فروپاشی هستیم.

حجت االاسلام موحدی با گرامیداشت یاد سردار شهید قاسم سلیمانی و همرزمان شهیدش بیان کرد: خون مقدس سردار سلیمانی، احیا و تقویت کننده گفتمان ناب انقلاب اسلامی و گسترش فزاینده آن در سراسر جهان است.

امام جمعه تویسرکان با تاکید بر حضور حداکثری عموم مردم در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: محور تغییر و تحولات اساسی و موثر در معادلات اجرایی و مدیریتی در نظام اسلامی، مردم هستند که باید با حضور پرشور و آگاهانه خود به توسعه کشور کمک کنند.

وی بیان کرد: شورای نگهبان مهمترین عامل حفاظت از سلامت انتخابات و رای عمومی مردم ایران و جلوگیری از ورود مفسدان به مجلس است.

حجت الاسلام موحدی گفت: مردم همواره و با تمام توان پشتیبان نظام اسلامی بوده و هستند اما از برخی بی تدبیری ها، تصمیم های اشتباه، تبعیض ها و اشرافی گری ها گله دارند و دولتمردان موظف هستند دغدغه های آنها را برطرف کنند.

وی افزود: هر جا در مسیر تحقق منویات رهبری با توان و تلاش مضاعف حرکت کردیم مانند تجهیزات دفاعی به اوج اقتدار رسیده ایم و هر جا مانند حل مشکلات اقتصادی چشم به خارج مرزها دوخته ایم، دچار خسارت های زیانبار شده ایم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.