علی آقامحمدی روز سه‌شنبه در آیین راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ملایر اظهار داشت: ما هر چه داریم از مسیر انقلاب اسلامی و یوم الله ۲۲ بهمن است.

وی تاکید کرد: باید مهیا شویم، چراکه نبرد بزرگ و ظهور نزدیک است و باید با قرآن مانوس‌تر شویم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران بار دیگر در راهپیمایی ۲۲ بهمن عظمت آفریدند افزود: آنچه امروز برای نظام و ملت به دست آمده، حاصل تلاش‌های جمعی مردم است.

آقامحمدی سردار سلیمانی را یکی از انسان‌های وارسته و پرورش یافته انقلاب اسلامی دانست و ادامه داد: سردار بزرگ اسلام ابتدا جذب انقلاب شد و انقلاب از او سرداری ساخت که رییس جمهوری آمریکا همچون یک ابرقدرت با او همآورد می‌شود.

ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن عظمت آفریدند

وی بیان کرد: همآوردی رییس جمهوری آمریکا با سردار سلیمانی از روی ترس بود نه مردانه و در دل شب با همه ابزار و وسایل و هلی‌کوپتر به او حمله کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ایران اسلامی به درجه‌ای از عظمت و قدرت رسیده که در مقابل قدرت اول دنیا می‌ایستد و سپاه پاسداران سیلی محکمی به آنان می‌زند.

آقامحمدی با بیان اینکه پنتاگون مجروحان خود را از این سیلی محکم سپاه ۱۱۰ نفر اعلام کرد افزود: این عظمت و قدرت ایران با دست خالی حاصل شده و به اراده‌ای قوی تبدیل شده که دنیا را تحت تاثیر قرار داده است.

وی با اشاره به شهدای دوران انقلاب و جوانان دهه ۳۰ و ۴۰ اظهار داشت: جوانان امروز نیز به میدان آمده‌اند تا با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن عزم اراده خود را برای سرنگونی دشمنان نشان دهند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امام خمینی(ره)، رهبر معظم انقلاب و سید حسن نصرالله سه تن از فرزندان حضرت زهرا(س) در تمامی عالم شناخته شده‌اند و خواسته آنان و ملت ایران از بین رفتن قدرت مستکبران است.

آمریکا خواهد رفت، این مزاح نیست

آقامحمدی با اشاره به تاکیدات امام خمینی(ره) در خرداد سال ۴۲ مبنی بر اینکه شاه، رژیم صهیونیستی و آمریکا باید بروند خاطرنشان کرد: شاه و دست‌نشانده‌های آن رفت، رژیم صهیونیستی و آمریکا نیز خواهند رفت و این مزاح نیست.

وی با بیان اینکه ملت ایران امام خمینی(ره) را تا پیروزی انقلاب همراهی کردند و هم اکنون نیز همراه و یار رهبر معظم انقلاب هستند افزود: جوانان امروز ما برای ۲۰ سال آینده رژیم صهیونیستی را از بین خواهند برد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: امروز ملت ایران آمریکا را به شدت عصبانی کرده و همه ترفندها را علیه ایران و کشورهای همسایه به کار گرفت، اما راه به جایی نبرد و به ذلت گرفته شده است.

آقامحمدی تاکید کرد: آمریکا گمان کرد با شهادت حاج قاسم او از بین رفته است، اما حاج قاسم همین جاست و تمامی فرزندان ایران عشق‌شان سردار سلیمانی است.

ملت ایران تا انتقام حاج قاسم از پای نمی‌نشیند

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران لباس سیاه را برای انتقام حاج قاسم پوشیده است و تا انتقام نگیرد، از پای نمی‌نشینیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه ملت ایران خواستار بیرون راندن آمریکا از منطقه است افزود: مردم ایران راه اصلی را آمده، اگرچه درگیر مشکلات و سختی‌ها هستند.

آقامحمدی گفت: طبق ادعای آمریکا فولاد و پتروشیمی ۲ برگ برنده ایران است که تحریم‌ها را در این زمینه اعمال کردند، اما بدانند که از روز گذشته ایران قرارداد تولید الکترود و کک را امضا کرد.

وی ادامه داد: ایران تمام تعهدات برجام را کنار گذاشت و موقعیت امروز ما در انرژی هسته‌ای بسیار بهتر از گذشته است.

سال آینده رونق تولید جدی است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه اروپا و آمریکا به دنبال مذاکره با ایران است، آن را ناشی اوج عزت و قدرت ایران دانست و گفت: ملت ایران یک خواسته دارد و آن ظهور حضرت (عج) است.

آقامحمدی همچنین تاکید کرد: سال آینده تولید رو به رونق است و شرایط بهبود پیدا می‌کند و هر کسی انقلاب را قبول دارد باید به مردم خدمت کند.

وی گفت: ملت ایران یک بار برای عاشورا آمدند، یک بار عزاداری و یک بار راهپیمایی کردند و همین یک بار کافی است که برای آنها کار کنیم.

مردم انقلابی ملایر در یوم الله ۲۲ بهمن از میدان امام خمینی(ره) تا میدان امام حسین(ع) این شهر راهپیمایی کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.