به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی نعمت زاده روز یکشنبه در جمع راهپیمایان22مردم مرند اظهارکرد: مردم ایران علیرغم مشکلات موجود، زمان شناس هستند و همیشه دشمنان را مایوس کرده اند.
وی افزود: 39 سال با تحریم و مشکل و جنگ روبرو بودیم اما روی پای خود بودیم و این انقلاب اسلامی، با تکیه بر مردم در جهان تاثیرگذار بوده است.
امام جمعه مرند تاکید کرد: ملت ایران اهل جنگ نیست اما برای ارتقای توان دفاعی خود هر روز تلاش می کند و دنیا نیز به قدرت دفاعی ایران پی برده است.
حجت الاسلام نعمت زاده خاطرنشان کرد: باید قدر این امنیت را دانست و همه جناح ها باید تحت پرچم رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران، قرار بگیرند تا دشمن را مایوس کنیم.
وی گفت: امروز مثل گذشته، وحدت در پناه اسلام در چارچوب انقلاب اسلامی ضروری است و حرکات وحدت شکن از سوی هر فرد یا گروهی، ظلم به این مردم و کشور است.
امام جمعه مرند همچنین بر ضرورت حل مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مسوولان باید شبانه روز در فکر حل مشکلات مردم باشند، اگر انقلاب اسلامی امروز به این جایگاه رسیده با قدرت حضور مردم بوده است.
حجت الاسلام نعمت زاده تاکید کرد: ملت مسلمان ایران به تبعیت از مکتب عاشورا با همه موانع پیش رو همچنان روی پیمان خود ایستاده اند.
شرکت کنندگان در پایان این راهپیمایی، قطعنامه ای در چند بند قرائت و با تکبیر 'الله اکبر خامنه ای رهبر' از آرمان های انقلاب اسلامی ایران حمایت کردند.
شهرستان مرند با بیش از 240 هزار نفر جمعیت در 70 کیلومتری شمال غرب تبریز واقع شده است.
تنظیم: پرویز انصاری**انتشار: عزیزی راد
3071/518
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.