مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از واحد مسکن روستایی در روستای«کوسج خلیل» از توابع بخش جوکار ملایر افزود: از این تعداد ۲۰۰ واحد مسکن روستایی از محل تسهیلات مقاوم‌سازی طرح ویژه مسکن روستایی احداث شد.

داود سوری بیان کرد: ۲۰۵ واحد دیگر نیز واحدهای آسیب دیده از سیل فروردین بودند که از محل اعتبارات سیل ۹۸ بازسازی و احداث شدند.

وی گفت: از ۴۰۵ واحد افتتاح شده ۱۴۰ واحد در روستاهای بخش جوکار، ۸۳ واحد در بخش مرکزی، ۱۳۳ واحد در بخش سامن و ۴۹ واحد در روستاهای بخش زند احداث و به بهره‌برداری رسید.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر در سیل فروردین امسال ۲ هزار و ۸۴۹ واحد در این شهرستان آسیب دید که از این تعداد هزار و ۷۲۱ واحد احداثی و هزار و ۱۲۸ واحد تعمیری بود.

سوری با بیان اینکه هزار و ۱۲۸ واحد به طور کامل تعمیر شده است ادامه داد: از هزار و ۷۲۱ واحد احداثی نیز ۲۰۵ واحد همزمان با دهه فجر تحویل و روستاییان در آن ساکن شدند.

وی بیان کرد: مابقی واحدها نیز حدود ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند که با مساعد شدن شرایط جوی در بهار سال آینده تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ملایر گفت: سهمیه امسال مقاوم‌سازی مسکن روستایی این شهرستان هزار و ۲۵۳ واحد بود که در حال احداث است.

سوری اظهار داشت: از ابتدای مقاوم‌سازی مسکن روستایی تاکنون ۱۶ هزار واحد مسکن روستایی در این شهرستان پایان کار گرفته‌اند.

وی تعداد واحدهای مسکن روستایی ملایر را ۲۷ هزار واحد عنوان کرد و افزود: با تکمیل و بهره‌برداری از هزار و ۷۲۱ واحد آسیب دیده از سیل امسال، تعداد واحدهای مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی این شهرستان به بیش از ۱۷ هزار واحد می‌رسد.

شهرستان ملایر دارای ۲۰۸ روستای دارای سکنه و ۲۷ هزار واحد مسکن روستایی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.