در این بیانیه که یکشنبه شب در اختیار ایرنا قرار گرفت با گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و امید به تحقق آرمانهای متعالی آن، آمده است: مشارکت در تعیین سرنوشت و اداره کشورع لاوه بر اینکه از حقوق اولیه شهروندان هر جامعه ای است به عنوان مهمترین عامل در ایجاد و تداوم همبستگی ملی شناخته می شود.

این بیانیه می افزاید: سالم ترین و بهترین راه برای رسیدن به این هدف مهم برگزاری انتخاباتی با معیارهای قانونی و با امکان انتخاب شدن و انتخاب کردن از سوی مردم و اجرای درست آن توسط مدیرانج امعه است.

در ادامه این بیانیه آمده است: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان کشور به عنوان مجموعه ای اصیل، فراگیر و با پشتوانه اجتماعی در سپهر سیاسی کشور، تمامی تلاش خود را برای فراهم کردن مقدماتب رخورداری و استفاده مردم از این حق قانونی و حضور نقش آفرین در انتخابات مجلس شورای اسلامی به کار برد.

شورای اصلاح طلبان استان همدان تاکید کرد: متاسفانه به دلیل محدودیت های فراوانی که از سوی نهادهای نظارتی با رد صلاحیت های گسترده اعمال شد، امکان معرفی نامزدهای مورد حمایت که واجدو یژگی های اصلاح طلبی باشند از ما گرفته شده؛ به گونه ای که در حال حاضر و در عمل قادر به ارائه لیست نامزدهای مورد حمایت برای شهرستان های استان همدان نیستیم.

این بیانیه می افزاید: البته شورای اصلاح‌طلبان حوزه انتخابیه رزن و درگزین با اختیار و مسوولیت خود اقدام به معرفی نماینده فعلی این حوزه برای انتخابات کرده اند؛ در هر حال ما بهت صمیم مردم فهیم استان در مواجهه با این رویداد احترام گذاشته و سربلندی مردم و کشور عزیزمان را خواستاریم.

طبق آخرین آمار ارائه شده توسط هیات نظارت بر انتخابات همدان برای تصاحب هر کرسی نمایندگی مجلس، ۲۰ داوطلب نمایندگی در همدان رقابت می کنند.

همدان با ۱۰ شهرستان و هفت حوزه انتخابیه اصلی دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.