پژمان جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این مبلغ برای تامین دارو و درمان بیماران هزینه شد و برای حدود ۸۰ بیمار دارای بیماری خاص اهدا شد.

وی افزود: این اقدام خیر با هماهنگی موسسه آل یاسین و همزمان با ایام دهه فجر انجام شد و امیدواریم بتوانیم کمک‌های بیشتری را به بیماران خاص ارایه دهیم.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر کمک به حوزه بهداشت و درمان را یکی از نیت‌های مهم شادروان سیف‌الدوله عنوان و بیان کرد: این کمک‌ها در اداره اوقاف و امور خیریه تحویل بیماران شد.

جعفری ادامه داد: امسال در راستای اجرای امینانه نیت واقف بزرگ ملایری، بیش از ۳۰۰ میلیون تومان کمک هزینه درمانی به بیماران پرداخت شد که ۷۰۰ نفر از این کمک‌ها بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به کمک‌های اوقاف و امور خیریه ملایر به بیمارستان امام حسین(ع) گفت: امسال در راستای تجهیز، نوسازی و هتلینگ بخش ۲۵ تختخوابی بیمارستان امام حسین(ع) یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار هزینه شد.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر همچنین بازسازی و مرمت امامزادگان شاخص این شهرستان را از دیگر اولویت‌ها برشمرد و بیان کرد: امسال ۲۰۰ میلیون تومان برای عمران و آبادانی امامزادگان ملایر هزینه شد.

جعفری با اشاره به سفر هفته گذشته استاندار همدان به ملایر و غبارروبی امامزاده عبدالله(ع) این شهر گفت: استاندار همدان در این آیین ۱۰۰ میلیون تومان برای امور عمرانی این امامزاده اختصاص داد.

وی اظهار داشت: بهمن امسال ۴۵ مسافر پاکستانی در راه مانده در جوار آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) ملایر اسکان داده شدند و غذای گرم برای آنها تهیه و توزیع شد.

جعفری همچنین برگزاری هجدهمین دوره سراسری آزمون کتبی قرآن کریم در رشته‌های حفظ و مفاهیم با حضور ۱۵۰ شرکت‌کننده در دانشکده علوم قرآنی ملایر و روضه‌خوانی و اطعام‌دهی با عنوان تبرکات فاطمی و پذیرایی از ۲۰۰ نفر را از دیگر اقدامات در دهه فجر عنوان کرد.

وی یادآور شد: ۲۶ بهمن محفل انس با قرآن با حضور قاری بین المللی استاد «سیدجواد حسینی» در این شهرستان برگزار می‌شود.

۶۳.۵ درصد از اراضی شهرستان ملایر موقوفه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.