فرماندار تویسرکان روز پنجشنبه در آیین بهره برداری از این طرح گفت: برای راه اندازی این شرکت تولیدی، سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان به صورت ثابت و یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان به صورت سرمایه در گردش هزینه شده است.

سید رسول حسینی افزود: این شرکت تولیدی از ۴۰۰ نمایندگی فروش فعال در مناطق مختلف کشور برخوردار است و برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و برای یک هزار نفر به صورت غیر مستقیم اشتغال ایجاد می کند.

وی اضافه کرد: این واحد تولیدی از دو هزار و ۲۰۰ مترمربع زیر بنا برخوردار است و ظرفیت تولید آن ۱۲۰ هزار دوربین مداربسته، ۱۲۰ هزار دستگاه ضبط کننده دیجیتال و سه هزار مانیتور صنعتی در سال است.

حسینی از بهره برداری از طرح برق رسانی به وسیله کابل خود نگهدار به متراژ ۲۰ هزار متر به روستای سید شهاب و منطقه اسلام آباد تویسرکان در ششمین روز از دهه فجر خبر داد و ادامه داد: برای بهره برداری از این طرح اعتباری افزون بر یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان هزینه شد.

فرماندار تویسرکان افزود: همچنین امروز شاهد بهره برداری از سایت ورزشی تیر و کمان تویسرکان در زمینی به مساحت حدود دو هزار متر مربع با صرف اعتباری بیش از ۱۷۰ میلیون تومان از سوی بخش خصوصی بودیم. 

تویسرکان یکی از شهرستان های استان همدان واقع در جنوب رشته کوه الوند است که ۹۰ کیلومتر تا مرکز استان فاصله دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.