مهدی بابایی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اعزام سه هزار و ۵۰۰ دانش آموز به مناطق عملیاتی جنوب کشور از ۳۰ دی امسال آغاز شده و آنها در قالب کاروانهای ۲۵۰ تا ۳۰۰ نفره به این مناطق عزیمت می‌کنند.

وی اظهار داشت: علاوه بر اعزام این گروه تا پایان بهمن سالجاری نیز چهار کاروان دیگر به تعداد یک هزار و ۲۳۵ نفر در مناطق جنگی حضور می یابند.

مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بیان کرد: دانش آموزان به مدت سه روز در منطقه عملیاتی جنوب کشور حضور دارند و در روز نخست به مشاهده یک رزمایش نمایشی در اردوگاه می‌نشینند.

وی گفت: حضور در منطقه عملیاتی والفجر ۸ در اروند کنار، بازدید از یادمان علقمه در منطقه عملیاتی کربلای ۴ خرمشهر، یادمان شلمچه در منطقه عملیاتی کربلای ۵ و زیارت معراج الشهدا در اهواز از برنامه های دومین روز کاروان راهیان نور است.

مدیر اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار داشت: دانش آموزان روز سوم این سفر در یادمان عملیاتی فتح المبین در منطقه شوش حضور می‌یابند و پس از اتمام اعزام دانش آموزان، اعزام دانشجویان به مناطق عملیاتی جنوب کشور از اول اسفند ماه آغاز می شود که دانشجویان به مدت چهار تا پنج روز در این اردو شرکت می کنند.

وی بیان کرد: قرار است بین ۲ هزار تا ۲ هزار ۵۰۰ دانشجو به مناطق جنگ زده عزیمت کنند و با توجه به افزایش مدت زمان حضور این افراد در این مناطق، آنها علاوه بر برنامه های پیش بینی شده برای دانش آموزان

در مناطق عملیاتی فکه، طلاییه، دهلاویه حضور می یابند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.