محمد گلشن روز سه شنبه در گفت‌ و گو با ایرنا افزود: به دلیل کاهش هزینه، جلوگیری از جعل اسناد و آسان سازی امور مردم و به منظور استرداد اموال توقیفی، ارتباط بین اداره پیشگیری از تخلفات و انبار مرکزی الکترونیکی شده است.

وی اظهار داشت: سابق بر این اموال شهروندانی که تخلف کرده بودند، بعد از دریافت مجوز از شهرداری مناطق به منظور تعمیر جزئی یا اساسی و یا دریافت پروانه ساختمانی به آن‌ها برگردانده می‌شد.

وی اظهار داشت: این افراد به انبار مرکزی مراجعه و وسایل ضبط‌ شده را دریافت می‌کردند که در این روند علاوه بر این‌ که موجب مصرف مقدار زیادی کاغذ می‌شد، امکان جعل اسناد وجود داشت و یا باعث معطلی و نارضایتی مراجعان می‌شد.

گلشن بیان کرد: اما با الکترونیکی شدن ارتباط با انبار از جعل اسناد جلوگیری و کار شهروندان راحت‌تر و سریعتر انجام می‌شود که رضایتمندی بالاتری به دنبال خواهد داشت.

وی اظهار داشت: با هوشمندسازی این روند، زمانی که نامه افراد در اداره به انبار ارسال می‌شود، در این بازه زمانی وسایل در انبار آماده تحویل می‌شوند که موجب صرفه‌جویی در زمان نیز می‌شود.

گلشن ادامه داد: دکل رادیویی در انبار مرکزی این اداره نصب شده و ارتباط بین اداره و انبار مرکزی به صورت کامل الکترونیکی شده است.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان تاکید کرد: راه‌اندازی مرکز فرماندهی و پشتیبانی مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات با دسترسی به ۳۰ دوربین ترافیکی، حدود ۳۰ دوربین گشتی و دسترسی به ۳۰ جی‌.پی‌.اس خودرویی برای تهیه مستندات هوشمندسازی شد.

وی کنترل تخلفات و پیشگیری از محکومیت‌های احتمالی برای ماموران مدیریت پیشگیری و کارتابل مرکز ۱۳۷ و اتوماسیون شهرداری برای تمرکز بر روی اهداف مورد نظر و استفاده از پهپاد را از دیگر اقدامات این اداره در راستای هوشمندسازی برشمرد.

گلشن اظهار امیدواری کرد که با این روند هوشمندسازی و فرآیندی شدن امور این اداره، شاهد کاهش تخلفات ساختمانی، حفظ باغات و آسان سازی امور مردم در ارتباط با این اداره باشیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.