به گزارش خبرنگار مهر، بهمن محمدرضایی ظهر سه شنبه در مجمع انتخابات رئیس هیئت اسکیت استان همدان با بیان اینکه همدان از ظرفیت بالای ورزش اسکیت برخوردار است گفت: همدان با توجه به ظرفیت خوب استعدادی خود باید به فکر ایده‌آل بودن در سطح کشور باشد.

رئیس فدراسیون اسکیت کشور بابیان اینکه سابقه فعالیت ورزش اسکیت به کمتر از دو دهه در کشور می‌رسد ولی شاهد آن هستیم که در این مدت کم جایگاه خود را در سطح کشور و عرصه‌های بین المللی پیدا کرده‌ایم، گفت: رشته‌های ورزشی بسیاری وجود دارند که بیش از یک قرن سابقه فعالیت دارند اما تا کنون نتوانسته‌اند به جایگاه خود دست پیدا کنند.

وی این دستاوردها را مرهون زحمات خانواده اسکیت و ورزشکاران، مربیان و داوران این رشته ورزشی برشمرد و گفت: همدان از هیئت‌های برتر فدراسیون است.

وی گفت: رشته اسکیت در همدان شاید در دهه ۸۰ و تنها با چند نفر فعالیت می‌کرد اما امروز شاهد درخشش‌های بسیاری از اسکیت کاران همدانی در میادین بین المللی و کشوری هستیم.

رئیس فدراسیون اسکیت ضمن گرامیداشت در گذشت مرحومه پرمون نطقی مربی بین المللی همدان گفت: همدان مربیانی مانند پرمون نطقی می‌خواهد و این خواسته وقتی میسر می‌شود که همدلی بیش از بیش در هیئت استان حکم فرما و به تربیت مربیان در عرصه‌های سطح بالا اهمیت داده شود.

مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان نیز ضمن خرسندی از همدلی در هیئت اسکیت گفت: هیئت اسکیت از هیئت‌هایی است که تعامل و همدلی خیلی خوبی بین اعضای آن وجود دارد و همین امر سبب شده کارهای انجام شده بر پایه دوستی و همدلی پیش برود.

محسن جهانشیر گفت: درخشش اسکیت استان همدان در عرصه‌های بین المللی و کشوری نشان دهنده این وحدت در بین هیئت است.

گفتنی است؛ در مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان همدان که به منظور تعیین رئیس جدید این هیئت و با حضور بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت، محسن جهانشیر مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان و نماینده ورزشکاران، مربیان و بخش‌های تابعه همدان برگزار شد مهدی مجیدی با بالاترین آرا مسئولیت اسکیت در همدان را به مدت ۴ سال بر عهده گرفت.

مهدی مجیدی تنها کاندیدای این مجمع توانست تمامی ۱۴ رأی واجدان شرایط رأی را در این انتخابات به دست آورد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.