دانشکده فنی حرفه ای اسدآباد به عنوان یکی از طرح های شاخص این شهرستان پس از ۱۰ سال انتظار روز سه شنبه از طریق ویدیو کنفرانس اسحاق جهانگیری معاون ریاست جمهوری بهره برداری شد.

فرماندار اسدآباد با اشاره به کلنگ زنی این دانشکده در سال ۸۸ خاطر نشان کرد: برای این طرح پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان هزینه شده و تجهیز خوابگاه و سلف سرویس این مرکز آموزشی نیز حدود پنج میلیارد تومان دیگر اعتبار نیاز دارد.

مجید درویشی گفت: اسدآباد با دارا بودن پنج هزار دانشجو دومین شهر دانشگاهی استان همدان محسوب می شود و با پذیرش دانشجو در دانشکده فنی و حرفه ای از مهرماه سال آینده به شمار دانشجویان این شهر کوچک اضافه می شود.

علاوه بر دانشکده فنی و حرفه ای چند طرح دیگر نیز در این شهرستان امروز با حضور محمودرضا عراقی معاون عمرانی استانداری همدان بهره برداری شد.

پد بالگرد بیمارستان قائم (عج) به متراژ ۶۲۵ متر، تکمیل هتلینگ بخش اطفال این بیمارستان با ظرفیت ۲۲ تخت، نصب دستگاه اکسیژن ساز سانترال و تعمیرات بخش غذا و داروی این مرکز درمانی چهار طرح مربوط به دانشکده علوم پزشکی اسدآباد بودند که در مجموع دولت برای آنها یک میلیارد و ۵۴۵ میلیون تومان هزینه کرده است. 

طرح توسعه کتابخانه عمومی شهید رجایی نیز بهره برداری شد و فضای تنها کتابخانه شهر اسدآباد به ۶۷۰ مترمربع افزایش یافت تا ارائه خدمات به طور همزمان به خواهران و برادران امکان پذیر باشد.

به گفته فرماندار اسدآباد برای این طرح یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده است.

در دهه فجر امسال ۵۹۰ طرح با اعتبار ۹۴۴ میلیارد تومان در استان همدان بهره برداری و کلنگ زنی می شود و با این طرح ها برای یک هزار و ۱۷۵ نفر شغل ایجاد می شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.