سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: بارش برف از ساعت حدود ۹ صبح امروز آغاز شده و همچنان ادامه دارد و هم اینک تمامی جاده های این استان سفیدپوش هستند.

وی اضافه کرد: برای تردد در مسیرهای منتهی به مرکز کشور نظیر جاده قدیم همدان-  ساوه، آزادراه همدان - تهران،  جاده رزن و گردنه دخان باید از زنجیر چرخ استفاده کرده و پلیس از تردد خودروهای بدون زنجیر چرخ جلوگیری می کند.

رییس پلیس راه استان همدان افزود: جاده های مسیر غربی همدان نظیر همدان - کرمانشاه و همدان - کردستان توسط پرسنل راهداری شن و نمک پاشی صورت گرفت و تردد در این مسیرها نیازمند بستن زنجیر چرخ نیست.

سرهنگ عزیزی گفت: با توجه به کاهش میزان بارش در مسیرهای غربی این استان، محدودیت اعمال شده برای تردد تریلرها از گردنه اسدآباد رفع شده و هم اینک تریلرهای تک محور نیز از این مسیر تردد دارند.

وی اظهار داشت: از زمان بارش برف تاکنون حادثه مهمی از جمله سوانح فوتی و برخورد زنجیره ای خودروها گزارش نشده است که امید می رود با رعایت قانون راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب برای رسیدن به مقصد، پرهیز از سرعت و سبقت غیرمجاز شاهد سانحه ناگوار نباشیم.

طرح زمستانی پلیس از ۲۳ آذر امسال با حضور نیروهایی از پلیس راه و راهور، هلال احمر، راهداری و اورژانس همدان آغاز شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.