سرهنگ فیروز سرخوش نهاد روز سه‌شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: دختری 25 ساله با مراجعه به پلیس فتا و ارائه شکوائیه مدعی می شود که فردی اقدام به انتشار تصاویر وی با محتواهای مستهجن کرده است.

وی اضافه کرد: با بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتا مشخص شد که فردی اقدام به ایجاد یک صفحه جعلی در اینستاگرام و قراردادن تصاویر این دختر با متن مستهجن کرده است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی همدان اظهار داشت: همچنین متهم اقدام به ارسال این تصاویر برای بستگان و فالورهای شاکیه کرده و موجب هتک حیثیت این دختر در بین همکلاسی ها و آشنایان و بستگان شده بود.

سرهنگ سرخوش نهاد بیان کرد: با پیگیری های صروت گرفته صاحب این صفحه جعلی شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک اقدام ضربتی دستگیر و به پلیس فتا منتقل شد.

وی بیان کرد: پس از مواجهه شاکی و متهم مشخص شد که متهم خواستگار سابق شاکی بوده و با انگیزه انتقام جویی از همکلاسی خود اقدام به انتشار تصاویر وی با محتویات مجرمانه کرده است.

رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان تاکید کرد: این اقدام متهم موجب شده که دختر جوان از نظر روحی، روانی و تحصیلی دچار مشکل شود.

سرهنگ سرخوش نهاد هشدار داد: مجازات سو استفاده از تصاویر خصوصی افراد تحمل حبس و پرداخت جزای نقدی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.