بهمن نیکخو روز یکشنبه در حاشیه مجمع انتخابات هیات جانبازان و معلولان همدان در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پارالمپیک ۲۰۲۰ تلاش داریم با دقت نظر در صرف هزینه ها، افرادی که شانس بالایی در کسب مدال دارند تامین بودجه شوند که اقدامی منطقی است.

وی بیان کرد: در واقع منابع را صرف رشته ها و ورزشکاران نخبه ای خواهیم کرد که اطمینان داریم با دست پر به میهن اسلامی بازگردند.

نیکخو اضافه کرد: نگاه وزارت ورزش و کمیته پارالمپیک از قهرمانان نخبه حمایت است و خوشبختانه وزیر ورزش نیز هیچ تفاوتی بابت حمایت ها و امتیازهای تعیین شده برای قهرمانان این ۲ حوزه قایل نیست.

وی افزود: مسعود سلطانی فر وزیر ورزش حتی به دنبال راهکارهای دیگر در چارچوب حمایت همه جانبه از قهرمانان معلول و جانباز است.

وی با بیان اینکه سهم کشورمان در انتخابی پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو به مرز ۴۰ سهمیه رسیده است، گفت: بدون تردید این سهمیه افزایش بسیار بیشتری خواهد داشت.

نایب رییس فدراسیون جانبازان و معلولان خاطرنشان کرد: در افزایش کسب سهمیه شرایط مناسبی داریم و هم اینک در تیراندازی، وزنه برداری، دو ومیدانی و والیبال نشسته سهمیه های خوبی به دست آوردیم.

وی افزود: ورزشکاران پارالمپیکی ما با هدف لبخند زدن مردم بابت موفقیت ها گام به بازی های توکیو ژاپن می گذارند و از بابت حمایت ها جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد.

نیکخو حضور محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک در اردوهای آماده سازی را مایه دلگرمی برای قهرمانان دانست و گفت: دیدگاه وی تشویق و حمایت از نخبه های قهرمانی است.

وی بیان کرد: همه توان مسوولان پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان هموارسازی مسیر آماده سازی برای حضور قدرتمند ورزشکاران کشورمان در بازی های ۲۰۲۰ توکیو است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.