رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر روز یکشنبه در این آیین گفت: در این نمایشگاه ۲۰ اثر با تکنیک «پاپیه ماشه» و «اکریلیک» با موضوع تصویرسازی زن و طبیعت دایر شده است.

حجت الاسلام طالب ترکاشوند افزود: این هنرمند ملایری مدیر آموزشگاه آزاد نقاشی «سیمین» و دارای مجوز رسمی از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و با نظارت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر است.

سیمین رهام دانش‌آموخته رشته تصویرسازی در مقطع کارشناسی است و تاکنون چندین نمایشگاه به صورت انفرادی برگزار و در چند نمایشگاه گروهی نیز حضوری فعال داشته است.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر همچنین شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش همدان در سال ۹۳، برگزاری نمایشگاه انفرادی صنایع دستی در سال ۹۵، شرکت در نمایشگاه صنایع دستی دانشگاه ملایر و نمایشگاه نقاشی همدان، برگزاری نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی کودک و نوجوان مهر امسال و نمایشگاه نقاشی و تصویرسازی کودک و نوجوان آبان امسال را از دیگر فعالیت‌های این هنرمند ملایری برشمرد.

حجت الاسلام ترکاشوند ادامه داد: این هنرمند با تصویرسازی کتاب شعر «غلامرضا بکتاش» شاعر کشوری در حوزه کودک و نوجوان و چاپ آن در مجله کیهان بچه‌ها در مرداد ۹۶، کارنامه موفقی را از خود به جای گذاشته است.

وی گفت: این نمایشگاه به مدت پنج روز تا دهم بهمن از ساعت ۹ صبح تا ۲۰ شب در گالری مجتمع کوروش واقع در خیابان شهید رجایی تقاطع خیابان زرینی ملایر برای بازدید عموم دایر است.

حجت الاسلام ترکاشوند اظهار داشت: با همکاری و حمایت شهردار ملایر فضای مناسبی در مجتمع کوروش ملایر در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر برای برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی قرار داده شد که قابل تقدیر است.

این دهمین نمایشگاه هنرهای تجسمی است که از ابتدای امسال تاکنون در شهرستان ملایر دایر شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.