سیداسماعیل صفوی‌زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: پاکسازی مابقی محورهای روستایی و فرعی این شهرستان نیز در حال انجام است و تردد در این محورها جریان دارد.

وی افزود: هیچ‌یک از محورهای روستایی ملایر همزمان با ریزش برف مسدود نبود اما تردد تا اندازه‌ای سنگین است و نیروهای راهداری مشغول پاکسازی و برف‌روبی این محورها هستند.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر بیان کرد: ۷۴ نیروی راهداری شهرستان در تمامی محورهای ملایر مشغول نمک‌پاشی هستند و تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان روان است.

صفوی‌زاده ادامه داد: از روز گذشته ریزش برف در این شهرستان آغاز و ساعت ۱۷ عصر به اوج خود رسید و در تمامی محورهای مواصلاتی ریزش برف سنگین بود.

وی گفت: ریزش برف در محور ملایر - اراک سنگین‌تر از سایر محورهای این شهرستان با بیش از ۳۰ سانتی‌متر بود و در محور ملایر - همدان نیز بین ۲۰ تا ۲۵ سانتی‌متر ریزش برف سنگین داشتیم.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر اظهار داشت: از روز گذشته تاکنون یک‌هزار و ۲۰۰ تن ماسه و نمک در سطح محورهای مواصلاتی این شهرستان استفاده شد.

صفوی‌زاده با بیان اینکه اسکان اضطراری در راهدارخانه‌های ملایر نداشتیم و به دلیل لغزندگی جاده‌ها تنها چند مورد انحراف خودروها در مسیر رخ داد افزود: با تلاش نیروهای راهداری یک لحظه تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان متوقف نشد.

وی با اشاره به فعالیت پنج راهدارخانه در این شهرستان یادآور شد: در هر راهدارخانه چهار گروه راهداری و ۵۰ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین فعال و آماده ارایه خدمات است.

پنج راهدارخانه در محورهای اصلی ملایر واقع در محور همدان، اراک، بروجرد، نهاوند و مرکز اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان فعال و چهار هزار تُن ماسه و یک‌هزار و ۵۰۰ تُن نمک در طرح زمستانی تامین شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.