سرهنگ رضا عزیزی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: سانحه نخست در جاده قدیم همدان - تهران نزدیکی «تجرک» بر اثر برخورد رخ به رخ کامیون حامل بار با سواری پراید به علت انحراف به چپ کامیون رخ داد.

وی توضیح داد: بر اثر مه آلودگی و محدودیت دید افقی، راننده کامیون اقدام به تجاوز به چپ و تردد با سرعت غیر مطمئنه کرده و در این هنگام به صورت رخ به رخ با سواری پراید که از مسیر مقابل در حال تردد بود برخورد کرد.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: در این سانحه ۲ سرنشین سواری پراید در دم جان باختند و یکی از آنها مجروح و توسط نیروهای امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: برخی رانندگانی که توان رانندگی در شرایط مه آلودگی را ندارند می طلبد در این هنگام خودرو را تا زمان رفع شدن مه آلودگی در مکان مناسب پارک کنند همچنین باید در این مواقع با سرعت ۴۰ کیلومتر در ساعت تردد کرده و مه شکن خودرو را روشن کنند.

وی ادامه داد: در صورت پایین بودن سرعت خودرو هنگام بروز حادثه، با سرعت می توان عکس العمل نشان داده و وسیله نقلیه را کنترل کرد.

رییس پلیس راه استان همدان گفت: همچنین یک دستگاه سواری پراید در مقابل کارخانه شیشه شهر همدان واژگون شد که راننده آن به علت بی توجهی به جلو و نبستن کمربند ایمنی جان خود را از دست داد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.