بهروز کارخانه ای روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این محوله شامل ٢ هزار و ٥٠٠ تخته پتو و ٦٠٠ کیسه برنج ۱۰ کیلویی است.

وی اضافه کرد: همچنین ٦٠٠ بسته غذایی یک ماهه و یک هزار و ٤٠٠ بطری روغن به منطقه سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شده است.

کارخانه ای  بیان کرد: در صورت اعلام نیاز اقلام غذایی و امدادی بیشتری به استان سیستان و بلوچستان ارسال میشود.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان نیز در این باره به ایرنا گفت: این استان آمادگی لازم برای تامین نیازهای ضروری و ارسال اقلام مورد نیاز به استان سیل زده سیستان و بلوچستان دارد.

علیمردان طالبی بیان کرد: در صورت بروز حادثه ای در یک شهرستان با اعلام این موضوع توسط فرماندار به استاندار و تشخیص نماینده عالی دولت در استان، شهرستان های معین به کمک آنها می روند.

وی اضافه کرد: همچنین در صورت بروز حادثه ای در یک استان و ناتوانی آن منطقه در رفع مشکل، این موضوع توسط استاندار به وزارت کشور اطلاع رسانی شده و با دستور وزیر کشور استان های معین برای امدادرسانی بسیج می شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان همدان گفت: همدان استان معین سیستان و بلوچستان نیست اما در صورت اعلام نیاز به کمک، آمادگی لازم برای امداد رسانی به سیل زدگان دارد.

طالبی بیان کرد: همچنین با توجه به نیاز مردم این استان به آب آشامیدنی می توان دستگاه های تصفیه آب را به این استان ارسال کرد تا آنها مشکلی در این زمینه نداشته باشند.

بارش باران سیل‌آسا در جنوب شرق کشور که از شامگاه پنجشنبه ۱۹ دی آغاز شده، استان های سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان را تحت تاثیر قرار داده و سبب جاری شدن سیلاب در این استان‌ها شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.