معاون امور بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسابقه برای محک زدن مهارت و توانمندی فعالان عرصه طراحی و دوخت استان در حاشیه میز تخصصی صادرات پوشاک انجام می شود.

مجید زرین دلاور گفت: تمام امکانات و ابزار مورد نیاز در اختیار شرکت کنندگان قرار می گیرد تا درزمان مشخص شده طرح درخواستی را روی پارچه پیاده کرده و بدوزند.

وی خاطرنشان کرد: برگزیدگان مسابقه دوخت و دوز معرفی و تجلیل می شوند و همچنین کارگاه مهارت آموزی برای علاقه مندان نیز با حضور مربیان برجسته این حرفه برگزار می شود.

زرین دلاور افزود: این برنامه با همکاری فنی وحرفه ای استان و شرکت نمایشگاه های بین المللی در بهمن ماه اجرا می شود.

معاون امور بازرگانی سازمان، صنعت، معدن و تجارت همدان هدف از تشکیل میز تخصصی صادرات پوشاک را ترویج و توسعه برندینگ پوشاک در بازارهای جهانی، ارائه راهکار برای رفع تنگناها و چالش های صادرات البسه اعلام کرد.

وی افزود: در این برنامه به دنبال آسیب شناسی تولید، ارائه خدمات مشاوره ای به تولیدکنندگان و خیاطان و هدایت تولیدکنندگان به سمت تولید کالای با ارزش افزوده بالاتر نیز هستیم.

به گفته زرین دلاور صدها تاجر، تولیدکننده و صادرکننده برتر پوشاک کشور و رییس اتحادیه تولید و صادرکنندگان پوشاک و جمعی از مسوولان مرتبط در این رویداد حضور دارند.

همدان در بیستم بهمن ماه میزبان میز تخصصی صادرات پوشاک است و همزمان با این رویداد نمایشگاه سراسری پوشاک را هم تا بیست و پنجم همین ماه دایر می کند.

همدان پارسال میزبان میز تخصصی صادرات فرش بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.