حجت الاسلام محمدباقر برقراری روز چهارشنبه در آیین بزرگداشت سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» در فرمانداری ویژه ملایر افزود: پس از خاکسپاری پیکر مطهر سردار رشید اسلام در کرمان، بلافاصله انتقام سختی از آمریکا گرفته شد و در حقیقت به آیه قرآن عمل شد.

وی بیان کرد: این پیروزی از معجزه‌های خون سردار سلیمانی است و معجزه‌های بسیاری را نیز در پی خواهد داشت.

امام جمعه ملایر ضمن تقدیر از سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: این انتقام از جنس انتقام مختارثقفی بود.

حجت الاسلام برقراری با بیان اینکه فرماندهی این انتقام از آنِ رهبر معظم انقلاب بود گفت: ایران هرگز به دنبال جنگ نیست، اما باید انتقام خون سردار رشید اسلام گرفته می‌شد و در مقابل هر تجاوزی، پاسخی کوبنده‌تر خواهد گرفت.

وی با اشاره به عظمت غم و اندوه مردم ایران و ۷۰ کشور برای شهادت سردار سلیمانی، تشکیل امت اسلامی در جهان اسلام را از برکت‌های خون سردار خوبی‌ها دانست و افزود: به برکت خون سردار شهید سلیمانی یک سپاه قدس به وسعت جهان اسلام تشکیل شد.

امام جمعه ملایر ادامه داد: امروز هر ایرانی یک حاج قاسم است و خط درست نیز همین است.

حجت الاسلام برقراری اظهار داشت: خون سردار شهید سلیمانی ثابت کرد که دنیا و مافیای دنیا هیچ ارزشی ندارد و همه فهمیدند که شهادت، بهترین‌ها در دنیا است.

وی با تاکید بر حرکت روی خط مستقیم ولایت فقیه و تبعیت از رهبر معظم انقلاب گفت: ادامه دهنده راه سردار سلیمانی و تفکر وی باشیم و کار جهادی انجام دهیم.

حجت الاسلام برقراری همچنین از حضور باشکوه مردم ملایر در راهپیمایی روز جمعه، عزاداری پرشکوه روز گذشته /سه شنبه/، برگزاری آیین ‌های بزرگداشت سردار شهید سلیمانی در نقاط مختلف شهر و روستا و مدیران دستگاه‌های اجرایی این شهرستان و سایر اقشار تقدیر کرد و افزود: این آیین‌ها تا چهلم سردار بزرگ اسلام در ۲۲ بهمن ادامه دارد.

در این آیین دعای پرفیض زیارت عاشورا قرائت شد و مداح اهل بیت(ع) در سوگ شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مرثیه سرایی کرد.

در واکنش به اقدام تروریستی روز جمعه ۱۳ دی دولت دونالد ترامپ که منجر به شهادت سردار سلیمانی شد، روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بامداد چهارشنبه از شلیک ده‌ها موشک بالستیک به سمت پایگاه عین‌الاسد آمریکا واقع در استان الانبار عراق خبر داد.

براساس اطلاعیه روابط عمومی سپاه انقلاب اسلامی ده‌ها موشک زمین به زمین به این پایگاه آمریکایی اصابت کرده است.

انفجارها در پایگاه عین الأسد مهیب گزارش شده است.

سردار سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده شهید سپاه قدس و ابومهدی المهندس معاون سازمان نیروهای مردمی عراق به همراه هشت نفر دیگر بامداد جمعه ۱۳ دی در مسیر فرودگاه بغداد به دستور «دونالد ترامپ» رییس جمهوری آمریکا و با پهپادهای وزارت دفاع این کشور (پنتاگون) به شهادت رسیدند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.