سرهنگ جمشید باقری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ساعت حوالی ۱۸ روز گذشته گزارش یک مورد نزاع دسته جمعی منجر به قتل به عوامل فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی شد و بی درنگ تیمی از ماموران در محل حضور یافتند.

وی اضافه کرد: پس از حضور ماموران در محل مشخص شد که سه تن از سرنشینان یک دستگاه سواری پژو به علت اختلاف های قبلی با ۲ تن دیگر در میدان کبوتر شهرک شهید مدنی درگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: این نزاع به گل فروشی حاشیه میدان کبوتر کشیده شده و در این محل یکی از طرفین درگیر با استفاده از چاقو و وارد کردن ضربه به ناحیه حساس بدن منجر به مرگ یک جوان شد.

سرهنگ باقری بیان کرد: در جریان این درگیری خونین سه تن به شدت مجروح و توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که یکی از آنها جان خود را از دست داد و ۲ تن دیگر تحت مراقبت پزشکان و تحت نظر پلیس قرار گرفتند.

وی گفت: یکی از مسببان اصلی این درگیری که مجروح شده بود پس از ترخیص از بیمارستان تحویل دادسرا و یکی دیگر از عوامل این درگیری پس از ترخیص از بیمارستان تحویل دایره جنائی پلیس آگاهی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان با بیان اینکه این افراد پیشتر سابقه درگیری هم داشتند اظهار داشت: ۲ تن دیگر از مسببان این درگیری خونین متواری شدند که تلاش پلیس برای دستگیری این افراد ادامه دارد.

سرهنگ باقری بیان کرد: جسد جوان ۲۰ ساله تحویل پزشکی قانونی شده است تا علت اصلی مرگ این جوان توسط این مرجع قضایی اعلام شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.