مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیش از یکصد نفر از هنرمندان استان در جشنواره هنرهای تجسمی نامنویسی کردند که پس از داوری اولیه، تعداد افراد واجد شرایط به هشتاد نفر رسید.

احمدرضا احسانی گفت: شهرام عظیمی، فرید دولتی، بشیر پوروقار، غلامرضا شاملو، فرزانه سروندی و ابراهیم نظری کار داوری آثار ارسالی به دبیرخانه را به عهده داشتند. 

وی اضافه کرد: این جشنواره با موضوع «جایگزین‌های فرهنگی رفتارهای ناصواب عاشورایی» برگزار شد و هنرمندان آثار خود  را در ۲ بخش گرافیک و نقاشی ارائه کردند و در آیین اختتامیه جشنواره همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب(س)، نفرات اول تا سوم هر بخش به همراه افراد قابل تقدیر، معرفی شدند.

احسانی افزود: : رعایت عدالت در همه بخش های فرهنگی، هنری و دینی اولویت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان است و پرداختن به همه این مولفه ها زمینه اساسی توسعه را فراهم می‌کند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان خاطرنشان کرد: جشنواره هنرهای تجسمی در این دوره با عنوان جایگزین های فرهنگی رفتارهای ناصواب عاشورایی، برگزار شد و هدف از انتخاب این موضوع، پرداختن به یکی از محورهای مهم در حوزه فرهنگ بود.

هیات داوران جشنواره هنرهای تجسمی در بخش نقاشی سوسن قربانی جم از همدان، مریدعلی مومیوند از تویسرکان و سمیه صادقی از ملایر را شایسته تقدیر دانست و امیرعباس بقاییان از کبودراهنگ حائز رتبه سوم و سیدحسین نظری از کبودراهنگ را نفر دوم و جهانبخش امیربیگی از همدان را به عنوان نفر اول برگزید.

در بخش گرافیک فاطمه مرادی از نهاوند، ساجده پورصادق از همدان و هانیه رودکی از همدان هر سه شایسته تقدیر شناخته شدند و پریا قشقایی از همدان موفق به کسب به رتبه سوم و حمید زاهدنژاد از ملایر رتبه دوم و مریم عبدالرحمانی از همدان به عنوان نفر نخست این بخش انتخاب شد.

جشنواره هنرهای تجسمی استان همدان به میزبانی شهر کبودراهنگ در روزهای دهم و یازدهم دی ماه برگزار شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.