پرویز ریحانی روز چهارشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: باتوجه به اینکه هیات های ورزشی نمی توانند در حوزه تیمداری ورود پیدا کنند، والدین نخبه های بسکتبال دختر همدان تصمیم به حمایت از تیم نوجوانان برای حضور در لیگ کشور کردند.

وی بیان کرد: والدین این بانوان بسکتبالیست تاکنون در مجموع ۴۰ میلیون تومان هزینه کرده اند و اکنون تیم همدان در جمع چهار تیم برتر کشور قرار دارد.

ریحانی اضافه کرد: هیات بسکتبال استان نیز یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان کمک مالی هر چند ناچیز را به این تیم پرداخت کرده است اما والدین این دختران مستعد طی امسال و ۲ سال اخیر حمایت اصلی را داشته اند.

رییس هیات بسکتبال همدان یادآور شد: مادر یکی از این دختران را به عنوان سرپرست تیم منصوب کردیم و هیات به جز اینکه کادر فنی را معرفی کرده است، هیچ دخالتی در تیم ندارد.

وی خاطرنشان کرد: این تیم در فصل جاری مسابقات ۲ باز سفر به مشهد مقدس، یک بار کرمان و یک بار نیز نیشابور را تجربه کرده و تمامی هزینه ها را والدین تقبل کرده اند.

وی افزود: تیم دختران بسکتبال همدان باید چهارم بهمن ماه برای مشخص شدن تیم قهرمان در جمع چهار تیم برتر مسابقات رقابت کند و براین اساس درخواست میزبانی را به فدراسیون ارایه کرده ایم.

ریحانی با قدردانی از والدین در حمایت از فرزندانشان برای حضور موفق در لیگ بسکتبال نوجوانان کشور گفت: ارزش این حمایت ها بسیار بی وصف است و خوشحالیم که جامعه بسکتبال استان این چنین دلسوزانه در راستای کسب موفقیت در سطح کشور تلاش می کنند.

وی افزود: تیم بسکتبال جوانان دختر نهاوند نیز با حمایت والدین خود در لیگ کشور حضور دارند و آنها نیز در جمع چهار تیم برتر کشور برای تصاحب عنوان قهرمانی تلاش می کنند.

رییس هیات بسکتبال استان همدان، حضور تیم جوانان پسر فامنین در لیگ کشور، بزرگسالان بهار در لیگ ۲ و اسدآباد در لیگ یک کشور را از دیگر تیم های فعال استان برشمرد.

هم اینک بیش از یک هزار بسکتبالیست در سطح استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.