به گزارش ایرنا، محسن جهانشیر روز سه شنبه در نشست با مسئولان ورزش بانوان شهرستان ها و نواب رئیس هیات های ورزشی استان همدان اظهار داشت: انتظار داریم بانوان بیش از گذشته بتوانند در حوزه ورزش مسئولیت بگیرند چرا که بخشی از ورزش استان را زنان و دختران تشکیل می دهند.
وی بیان کرد: هم اینک روسای 2 هیات ورزشی استان همدان را بانوان تشکیل می دهند در حالیکه باید بیش از این شاهد حضور بانوان در پست های مدیریتی باشیم.
جهانشیر افزود: 48 هیات ورزشی در سطح استان فعال است که باید بستر فعالیت گسترده بانوان در آن فراهم شود و بتوانند با برنامه ریزی و تلاش مضاعف به توسعه ورزش کمک کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان خاطرنشان کرد: از تیم ها و نخبه های ورزشی بانوان برای کسب مدال های رنگارنگ حمایت همه جانبه داریم و حوزه بانوان هیات های ورزشی را مورد توجه جدی قرار می دهیم.
وی اظهار داشت: در کنار توسعه ورزش قهرمانی باید توجه جدی به رشد و گسترش ورزش همگانی داشت که قطع به یقین بنیان آن خانواده است.
جهانشیر افزود: بانوان اصل و رکن هر خانواده محسوب می شوند و باید با همگانی کردن ورزش بانوان خانواده را به سمت ورزش ترغیب کنیم.
وی ارتقا سطح تندرستی و نشاط اجتماعی را از مهمترین اهداف دستگاه ورزش برشمرد و افزود: توسعه ورزش همگانی به سلامت اجتماعی منجر می شود.
مسئول ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان همدان نیز در این نشست گفت: حضور موفق در المپیاد استعدادهای برتر سال آینده یکی از اهداف اصلی ورزش بانوان همدان است.
معصومه پیردهقان افزود: براین اساس نسبت به برگزاری اردوها و دوره های تمرینی مستمر برنامه ریزی کرده ایم تا بتوانیم نسبت به امسال نتایج درخشانی را در المپیاد 98 کسب کنیم.
وی با تاکید بر لزوم توجه به هیات های شهرستانی اضافه کرد: نائب روسای بانوان هیات های ورزشی استان باید نسبت به سرکشی از شهرستان ها اقدام کرده و خواسته ها و دغدغه های ورزش در این مناطق را مورد بررسی قرار دهند.
پیردهقان برگزاری طرح ملی پارک گام، طرح سنجش ساختار قامتی، طرح ملی نشاط و تندرستی، فعالیت های تطبیقی، جشنواره فرهنگی ورزشی دا و جشنواره بین جامعه آماری چهار زن روستایی را از دستاوردهای مهم ورزش بانوان استان همدان در توسعه بخش همگانی برشمرد.
همدان دارای بیش از 25 هزار ورزشکار سازمان یافته در بخش بانوان است.
7520/2090
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.