به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در جلسه شورای هماهنگی ورزش استان اظهار کرد: توسعه ورزش های همگانی برای خانواده ها، کارمندان، جوانان و سایر اقشار در استان ضروری است و امکانات لازم باید از سوی شهرداری ها و اداره کل ورزش و جوانان برای این مهم فراهم شود.
وی گفت: ورزش های صبحگاهی در استان نیز باید فعال شود و اقشار مختلف جامعه به خصوص کارمندان که پشت میز هستند از فرصتی برای نشاط و شادابی استفاده کنند.
استاندار ایلام با اشاره به پروژه های شهرداری ایلام در خصوص ورزش های همگانی، گفت: پروژه های مختلف و خوبی در سطح شهر اجرایی شده و لازم است این رویه ادامه داشته باشد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام نیز در این جلسه با اشاره به اینکه پروژه های مختلفی در سطح استان تحت هنوان جاده سلامت طراحی و ساخته شده است، گفت: در تمامی شهرهای استان و شهر ایلام ورزش های صبحگاهی نیز انجام می شود.
بهروز حیدرزاده عنوان کرد: سه هزار و 278 نفر ورزشکار سازمان یافته در هیئت ورزش های همگانی عضو هستند که در سال جاری بیش از 300 برنامه مختلف در سطح استان در زمینه ورزش های همگانی برگزار شده است.
وی افزود: بیش از 200 هزار ورزشکار به صورت غیر سازماندهی شده در ورزش های همگانی فعالیت دارند که نشان از توجه مردم استان به ورزش است.
وی از برگزاری همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی در شهرستان ملکشاهی طی اسفندماه سال جاری خبر داد و گفت: این همایش با حضور شبکه سوم سیمان به صورت زنده پخش خواهد شد.
شهردار ایلام نیز با اشاره به اینکه 6 پروژه شامل جاده های سلامت و جاده مخصوص تردد دوچرخه در شهر ایلام در حال ساخت است، گفت: ایجاد نشاط و شادابی در شهر از اولویت های شهرداری ایلام است و در این زمینه پارک های محلی شهر نیز به وسایل ورزشی مجهز شده اند.
طالب صادقیان عنوان کرد: بیش از 28 پروژه در شهرداری ایلام در حال اجراست که تکمیل این پروژه ها نیازمند 400 میلیارد ریال اعتبار است.
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.