نویسنده کتاب "ملازم اول؛ غواص " روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این کتاب به قلم محسن صیفی کار و به همت حوزه هنری همدان در آستانه سالگرد عملیات کربلای چهار چاپ شد. 

محسن صیفی کار اضافه کرد: "محسن جام‌بزرگ: قهرمان اصلی این کتاب پس از اعزامش از کلاس های تدریس در آموزش و پرورش همدان به جبهه های جنگ، در عملیات هایی چون والفجر۲، شناسایی بشگان، والفجر پنج، والفجر هشت، عملیات انصار در جزیره مجنون و در نهایت در عملیات کربلای چهار حضور فعال و تاثیر گذار داشت. 

وی گفت: جام‌بزرگ در عملیات کربلای چهار با جراحت بسیار شدیدی به اسارت عراقی ها درآمد و در کتاب یاد شده به نقش ویژه این رزمنده و رزمندگان گردان "جعفر طیار" قبل از عملیات کربلای چهار در حوزه آموزش غواصی به رزمندگان و بعد از اسارت اشاره شده است. 

صیفی کار افزود: "ملازم اول؛ غواص" از تولیدات مشترک حوزه هنری و سپاه انصارالحسین(ع) همدان است که ۲۶ فصل و ۸۳۸ صفحه دارد و همزمان با سالگرد عملیات کربلای چهار از سوی انتشارات سوره مهر روانه بازار کتاب می شود. 

این پژوهنده دفاع مقدس خاطرنشان کرد: این کتاب روایتگر عملیات کربلای چهار و درخشش رزمندگان استان همدان از دوران کودکی، سربازی، انقلاب، گشت های شناسایی اطلاعات و عملیات و روایت های مختلف گردان غواصی در سال های دفاع مقدس است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.