زهره ابوطالبیان شامگاه جمعه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اضافه کرد: ستایش ایلوخانی تنیس باز همدانی این اردو شانس کسب سهمیه را دارد و امیدوارم همانند مسابقات داخلی بتواند در این رقابت های انتخابی نیز درخشان ظاهر شود.

وی گفت: پس از برگزاری اردوی مشترک قرار است مسابقات انتخابی بین شرکت کنندگان برگزار شود و در نهایت ۲ ورزشکار برتر آسیای میانه مجوز حضور در قهرمانی آسیا را کسب می کنند.

طالبیان بیان کرد: برگزاری این اردو تاثیر بسزایی در روند روبهرشد دختران تنیس روی میز کشورمان خواهد داشت به ویژه اینکه در بخش هوپس نخستین تجربه حضورشان است.

مربی تنیس روی میز هوپس دختران کشور خاطرنشان کرد: سطح منتخبان تنیس روی میز کشورمان با برگزار مسابقه مقابل حریفان آسیایی میانه ارزیابی خواهد شد تا بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم.

ابوطالبیان افزود: بهترین های آسیای میانی در این اردوی انتخابی حضور خواهند یافت و بهترین فرصت برای ورزشکاران کشورمان برای کسب موفقیت است.

وی اظهار داشت: ۲ ورزشکار برتر این اردوی انتخابی سال آینده در مسابقات قهرمانی آسیا حضور می یابند که امیدوارم هر ۲ ایرانی باشند.

ستایش ایلوخانی ورزشکار به همراه زهره ابوطالبیان مربی در ترکیب تیم ملی هوپس و نوجوانان کشورمان شامگاه جمعه به اردوی انتخابی آسیای مرکزی به‌ میزبانی کشور ازبکستان اعزام شدند.

اردوی تمرینی هوپس و نوجوانان از یکم تا پنجم دی ماه در ازبکستان برگزار خواهد شد و پس از آن مسابقات انتخابی برای حضور در مسابقات آسیایی برگزار خواهد شد.

 ایلوخانی چندین مرحله عنوان قهرمانی هوپس تنیس روی میز کشور را کسب کرده است.

 زهره ابوطالبیان نیز در سال های اخیر یکی از مربیان موفق در هوپس تنیس روی میز کشور بوده و اکنون در ترکیب تیم ملی به ازبکستان اعزام شد.

همدان یکی از قطب های اصلی تنیس روی میز کشور است.

۵۰۰ ورزشکار تنیس روی میز در سطح استان همدان فعالیت دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
2 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.