به گزارش خبرآنلاین از همدان ؛ دکتر ایرج خدادادی، از پیدا شدن سه نمونه کیک حاوی قرص های مشکوک در مدارس همدان خبرداد و افزود: این نمونه‌های آلوده جمع آوری شده و به آزمایشگاه‌های دانشگاه علوم پزشکی همدان ارسال شده است.

   وی با اعلام اینکه از مردم می‌خواهیم از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنند، اظهار داشت: این سه نمونه کیک دستکاری شده که حاوی قرص بودند متعلق به مدارس سطح شهر همدان هستند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان در پاسخ به این سوال که نتایج بررسی‌ها را چه زمان اعلام می‌شود، افزود: ما نتایج آزمایشات خود را در اختیار وزارت بهداشت می گذاریم و آنها نیز توسط روابط عمومی وزارتخانه اطلاع رسانی خواهند کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان نیز در گفتگویی با تائید کشف این کیک های دستکاری شده خاطرنشان کرد: ️امروز تیم‌های بازرسی، بهداشت و ارزیابی خود را به ۴۰ مدرسه سطح شهر اعزام کرده‌ایم تا به صورت میدانی و از نزدیک موضوع را مورد بررسی قرار دهند. 

پورداوود با اعلام اینکه از امروز خرید و فروش هرگونه کیک در مدارس همدان ممنوع شده است، تاکید کرد:
️علاوه برمدارس مغازه‌های اطراف مدارس نیز توسط تیم‌های بازررسی بهداشت و ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش مورد بازررسی قرار خواهند گرفت.

وی افزود: ️تمامی مدارس استان مورد بازررسی قرار گرفته و نتیجه نهایی این اقدامات ظرف ۴۸ ساعته آینده به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1311068
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.