سرهنگ جمشید باقری روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: ساعت ۱۱ و ۳۰ دقیقه امروز یک راننده تریلی هنگام عبور از چهار راه بابک شهر همدان اقدام به استفاده از بوق برای رفع سد معبر و عبور خودروها می کند.

وی اضافه کرد: راننده ۲ دستگاه پژو پارس که با یکدیگر برادر بودند نسبت به این موضوع معترض شده و با راننده تریلی درگیری لفظی پیدا می کنند همچنین چند متر جلوتر این کامیون را به خاطر بوق زدن متوقف کرده و درگیری لفظی و فیزیکی بین این افراد رخ می دهد.

فرمانده انتظامی شهرستان همدان ادامه داد: حاضران در محل موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ گزارش داده و در این هنگام با حضور و وساطت شهروندان این درگیری در کمتر از یک دقیقه خاتمه می یابد.

سرهنگ باقری بیان کرد: راننده تریلی به مسیر خود ادامه می دهد اما یکی از طرف های درگیر بر روی زمین نشسته و احساس درد در بدن می کند که به سرعت به بیمارستان منتقل شده اما جان خود را از دست می دهد.

وی ادامه داد: عوامل انتظامی با شناسایی کامیون، این خودرو را در مسیر کبودراهنگ توقیف کرده و راننده به همراه پرونده تحویل پلیس آگاهی شده و متوفی نیز برای تعیین علت مرگ به پزشکی قانونی منتقل می شود.

وی اظهار داشت: فرد متوفی غیر بومی بوده و با برادر خود با استفاده از خودروی سواری اقدام به دست فروشی در شهر همدان می کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
7 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.