جواد عاشوری روز دوشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: گوشت مرغ پایین تر از نرخ مصوب دولتی در همدان عرضه می شود و مشکلی در تامین و توزیع این فرآورده پروتئینی نداریم.  

وی اضافه کرد: نرخ اعلام شده برای هر کیلوگرم گوشت مرغ در ستاد تنظیم بازار ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است که در بازار همدان گوشت مرغ به قیمت ۱۱ هزار و ۸۰۰ تا ۱۲ هزار و ۷۰۰ تومان به دست مصرف کننده می رسد. 

عاشوری تاکید کرد: عرضه و تقاضا گوشت و مرغ در همدان متناسب است و کمبودی در تامین اقلام مصرفی مردم وجود ندارد. 

رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان درباره افزایش نرخ تخم مرغ توضیح داد: در روزهای اخیر به دلیل برودت هوا و سرما انتقال محموله های تخم مرغ از مرغداری ها با تاخیر صورت گرفت و باعث اندکی افزایش قیمت این فراورده شد. 

وی قیمت هر شانه تخم مرغ را ۱۵ تا ۱۹ هزار تومان اعلام کرد و افزود: هر شانه تخم مرغ به نسبت اندازه با قیمت اعلام شده در بازار عرضه می شود و فروش بیشتر از این قیمت تخلف صنفی محسوب می شود. 

به گفته عاشوری افزایش نرخ بنزین تاثیری بر قیمت گوشت مرغ و تخم مرغ در همدان نداشته‌است. 

رئیس اتحادیه مرغ، ماهی، تخم مرغ و پرنده فروشان همدان با اشاره به آغاز فصل صید ماهی در کشور گفت: انواع ماهی و آبزیان تازه و منجمد نیز با نظارت و کنترل بازرسان در مراکز عرضه به فروش می‌رسد. 

روزانه ۷۰ تا ۸۰ تن گوشت مرغ و ۵۰ تا ۶۰ تن تخم مرغ در همدان توزیع می‌شود.

روز گذشته نیز رئیس اتحادیه قصابان و آلایش دامی همدان در گفت وگو با خبرنگار ایرنا تاکید کرد که افزایش نرخ بنزین تاثیری بر قیمت گوشت قرمز ندارد و این فراورده با همان قیمت‌های قبلی در بازار این استان عرضه می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.