حمیدرضا متین روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اقلام مورد نیاز هیات های مذهبی در ماه محرم و صفر تامین شده و مردم می توانند بدون دغدغه مایحتاج خود را تهیه و نذورات خود را ادا کنند.

وی از تهیه ۶۹۰ تن برنج هندی به همین منظور خبر داد و افزود: هم اینک این میزان برنج در انبارهای استان موجود است و هیات های مذهبی برای دریافت حواله باید مراجعه کنند. 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان گفت: قیمت این برنج با نرخ بازار هفت هزار تومان تفاوت دارد و برای هیات های مذهبی صرفه اقتصادی دارد.

متین خاطرنشان کرد: شکر به میزان کافی تدارک دیده شده و به قیمت سه هزار و ۲۵۰ تومان به متقاضیان تحویل می شود.

وی به تهیه روغن اشاره کرد و گفت: با همکاری شرکت کشت و صنعت خزل نهاوند بخشی از نیاز استان با تخفیف ۲۰ درصد در حلب‌های ۱۶ کیلویی تامین شده و در حال توزیع است.

متین یادآوری کرد: گوشت قرمز ران و سردست به قیمت ۵۱ هزار و ۸۰۰ تومان تامین و بین هیات‌های مذهبی متقاضی توزیع می شود و در صورت تمایل به گوشت مرغ نیز توان تهیه و تدارک این قلم را نیز داریم.

چای هم از نیازهای هیات های مذهبی است که به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت همدان در حال پیگیری است و بی تردید با اختلاف قیمتی که با بازار دارد، مورد استقبال چشمگیر قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: این اقلام در ماه‌های محرم و صفر با هدف تنظیم بازار، جلوگیری از افزایش قیمت کالاها و حمایت از هیات‌های مذهبی برای کاهش دغدغه تامین مواد مصرفی برای ادای نذری توزیع می‌شود و در صورت درخواست بیشتر هیات‌ها، سهمیه جدید اعلام می کنیم.

۷۵۲۷/۲۰۹۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.