پس از گلایه های کمیسیون گردشگری شورا مبنی بر شفاف نبودن کمک هزینه شهرداری برای همایش راه ابریشم، حالا این کمیسیون سنگ اندازی ها را مانع بزرگ در جذب سرمایه گذار و رونق گردشگری می داند.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای اسلامی شهر همدان روز یکشنبه در صحن شورا با ابراز تاسف از رویه جاری در سرمایه گذاری در این حوزه گفت: متاسفانه برخی مدیران در این حوزه سنگ اندازی می کنند و فقط در زبان مدعی حمایت هستند.

 حسین قراباغی افزود: به هر حال به عنوان نماینده منتخب مردم باید پاسخگو باشیم و در اسرع وقت نام افرادی که مانع تراشی می کنند را رسانه ای خواهم کرد.

وی بیان کرد: اشتغال و بیکاری ۲ دغدغه مهم استان همدان است که به طور قطع با رونق گردشگری و جذب سرمایه گذار می تواند برطرف شود.

 این عضو شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: برخی مدام حرف از پنجره واحد سرمایه گذاری و فرش قرمز کرده و مردم فریبی می کنند و هیچ حرکت حمایتی از آنها در عمل دیده نمی شود.

وی با اشاره به جمع آوری مستندات پیرامون سرمایه گذاری و گردشگری در همدان گفت: این مستندات حاوی حمایت ها و نیز کارشکنی ها در حوزه سرمایه گذاری گردشگری است که منتشر خواهیم کرد.

قراباغی با اشاره به اینکه سرمایه گذاران می توانند دغدغه بیکاری را برطرف سازند، گفت: هم اکنون داریم افرادی با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد که به دلیل نبود شغل، در حوزه خدماتی شهرداری جارو به دست است. 

وی افزود: سنگ اندازی ها باعث می شود که در راه توسعه گردشگری و رونق اقتصادی موفق نباشیم و سرمایه گذاری صورت نگیرد.

نائب رئیس شورای اسلامی همدان در واکنش به این مسایل مطرح شده گفت: شورا از ابتدای دوره پنجم حامی سرمایه گذاران در راستای رونق گردشگری بوده است.

حمید بادامی نجات افزود: تخفیف ها، طرح های تشویقی و رایگان کردن عوارض در حوزه سرمایه گذاری گردشگری مهمترین امتیازهایی است که شورای پنجم مصوب کرده و در راستای حمایت از این صنعت است.

وی با اشاره به اینکه حمایت از سرمایه گذاری گردشگری به معنای واقعی باید باشد، گفت: به عنوان مثال نمی توانیم اجازه تبدیل گاراژ را به سفره خانه بدهیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.