در آستانه برگزاری نخستین یادواره ۹ شهید والا مقام خلبان ملایر و ۲۸۴ شهید ارتش این شهرستان، تصاویر شهدای خلبان با حضور معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، فرماندار ویژه ملایر، جمعی از مسئولان شهرستانی و فرماندهان نظامی و انتظامی در میدان انقلاب این شهر رونمایی شد.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در حاشیه این آئین گفت: این نخستین یادواره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش جمهوری اسلامی در این شهرستان است که امروز در دانشگاه ملایر برگزار می شود.

قدرت الله ولدی افزود: سخنران این یادواره امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

سرکشی از خانواده های شهدای خلبان ملایر

وی با بیان اینکه این یادواره به صورت مستقیم از شبکه استانی همدان و سراسری پخش می شود، از مردم دعوت کرد در این یادواره حضوری باشکوه داشته باشند.

فرماندار ویژه ملایر برگزاری یادواره شهدا را یک وظیفه و تکلیف برای مردم و مسئولان دانست و بیان کرد: طبق بیانات رهبر معظم انقلاب، زمان همه چیز را کهنه می کند، مگر خون شهدا که در این راستا همه باید رهرو راستین راه شهدای والامقام باشیم و یاد آنها را زنده نگه داریم.

ولدی یادآور شد: برنامه های جنبی متعددی همچون برپایی نمایشگاه ادوات و تجهیزات دفاع مقدس، نمایشگاه خلاقیت با موضوع دفاع مقدس، مداحی، روایتگری خلبان های دفاع مقدس و تجلیل از خانواده های شهدای خلبان برگزار می شود.

سرکشی از خانواده های شهدای خلبان ملایر

در ادامه این آئین معاون عملیات نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی همراه با دیگر مسئولان این شهرستان با تعدادی از خانواده های شهدای ملایر دیدار و سرکشی کردند.

نخستین یادواره ۹ شهید خلبان و ۲۸۴ شهید ارتش شهرستان ملایر امروز چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ در دانشگاه ملایر برگزار می شود.

شهیدان بیژن فعلی، محمد عبدلی، محمد فتاحی، غلامحسین عروجی، رضا مظاهری، محمد بختیاری، محمدرضا نوروزی، سعید هادی مقدم و محمد رستمی ۹ شهید خلبان شهرستان ملایر هستند.

ملایر یک هزار و ۱۰۰ شهید والامقام را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.