سردار غلامعلی کفاش روز شنبه در بازدید از انجمن سینما جوانان استان بوشهر افزود: دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ جمهوری اسلامی است که باید در قالب هنر صفحه به صفحه آن بازخوانی و تبیین شود.

وی بیان کرد: در این ارتباط هنرمندان انجمن سینمای جوانان استان بوشهر در سال جاری موفق به تولید آثاری فاخر و ارزشمند شدند.

کفاش گفت: برگزاری کنگره ملی ۲۰۰۰ شهید و سرداران استان بوشهر در سال جاری رسالتی سنگین است که باید این کنگره را در حد و اعتبار نام شهدا برگزار کنیم.

وی اظهارداشت: شهدا جان خود را برای پاسداری از میهن در طبق اخلاص گذاشتند و امروز وظیفه همگان است تا در زنده نگه داشتن یاد آنها تلاش کنند زیرا به فرموده رهبر معظم انقلاب زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

 کفاش در ادامه از پروژه‌های در دست اجرا با موضوع دفاع مقدس شامل تولید و تصویرسازی کتاب صوتی خاطرات "یک دریا ستاره"، "قاصدک" و "گلوله" و انیمیشن "اسیر آشنا" دیدن کرد.

مدیر انجمن سینمای جوانان استان بوشهر گفت: هفته دفاع مقدس سندی معتبر و پرافتخار در تاریخ ایران است و همه باید در انتقال و گسترش آن تلاش مضاعف داشته باشیم.

عبدالرحمن برزگر افزود: در این ارتباط برنامه‌هایی توسط این انجمن برای کنگره سرداران و ۲۰۰۰ شهید استان بوشهر پیش بینی شده تا انجمن سینما جوانان استان بوشهر نیز به سهم خود بتواند در کنگره یاد شده نقش آفرینی داشته باشد.

۷۲۱۲/۶۰۴۳

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.